anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja fotela obrotowego

Client37894038
#1 Nowicjusz#

12.01.2024 kupiłam fotel obrotowy 23 listopada 2024 zauważyłam pekniety podłokietnik zgłosiłam to sprzedającemu .Kazali odesłać pęknięty  podłokietnik zapakowałam wysłałam.  Po świętach napisalam  do sprzedającego co z podłokietnikiem odpisał że nie mają takiego i kazał wypełnić protokół reklamacji podając numer konta  do dziś nie mam pieniędzy za fotel na dodatek każą zapakować uszkodzony fotel.Jak zapakowałam w karton to paczka była za duża  aby ją kurier zabrał więc zapakowałam w folie i ostreczowalam  to jest źle bo paczka nie jest w kartonie .nie mam oryginalnego kartonu .więc  mija już drugi miesiąc a oni ciągle szukają problemu  . Pieniędzy nie mam a fotela nie chcą zabrać jak z w kartonie to waga paczka jest 32.5 kg  a jak bez kartonu to waga  paczki jest 25kg ale źle bo to nie prostopadliscian.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client37894038 7 kg tary ? Sprzedawca nie chce odebrać paczki? Poproś allegro o pomoc

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client37894038   To faktycznie nieudolność sprzedającego.  Nie potrafi rozwiązać prostego problemu, powinien już dawno odrzucić reklamację.

Nie jestem specjalistą od foteli ale obserwowałem niejednokrotnie w jakich pozycjach  wiele młodych osób potrafi korzystać z foteli.  Kamasutra przy tym to szczyt elegancji.

ps. to nie jest zarzut, zwyczajnie opisałem własne spostrzeżenia

oznacz moderatorów

Client37894038
#1 Nowicjusz#

Tylko ze on ja uznał i powiedział że będzie wymiana a teraz ani pieniędzy ani fotela nie chce zabrać porazka 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client37894038 Składasz rekalamcję a on ją uznał, napisz mu żeby sobie odebrał fotel to jego obowiązek zgodnie z prawem, jak Ci napisze że nie chce to otwórz dyskusję a masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów