Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
12.01.2024 kupiłam fotel obrotowy 23 listopada 2024 zauważyłam pekniety podłokietnik zgłosiłam to sprzedającemu .Kazali odesłać pęknięty podłokietnik zapakowałam wysłałam. Po świętach napisalam do sprzedającego co z podłokietnikiem odpisał że nie mają takiego i kazał wypełnić protokół reklamacji podając numer konta do dziś nie mam pieniędzy za fotel na dodatek każą zapakować uszkodzony fotel.Jak zapakowałam w karton to paczka była za duża aby ją kurier zabrał więc zapakowałam w folie i ostreczowalam to jest źle bo paczka nie jest w kartonie .nie mam oryginalnego kartonu .więc mija już drugi miesiąc a oni ciągle szukają problemu . Pieniędzy nie mam a fotela nie chcą zabrać jak z w kartonie to waga paczka jest 32.5 kg a jak bez kartonu to waga paczki jest 25kg ale źle bo to nie prostopadliscian.
@Client37894038 7 kg tary ? Sprzedawca nie chce odebrać paczki? Poproś allegro o pomoc
@Client37894038 To faktycznie nieudolność sprzedającego. Nie potrafi rozwiązać prostego problemu, powinien już dawno odrzucić reklamację.
Nie jestem specjalistą od foteli ale obserwowałem niejednokrotnie w jakich pozycjach wiele młodych osób potrafi korzystać z foteli. Kamasutra przy tym to szczyt elegancji.
ps. to nie jest zarzut, zwyczajnie opisałem własne spostrzeżenia
Tylko ze on ja uznał i powiedział że będzie wymiana a teraz ani pieniędzy ani fotela nie chce zabrać porazka
@Client37894038 Składasz rekalamcję a on ją uznał, napisz mu żeby sobie odebrał fotel to jego obowiązek zgodnie z prawem, jak Ci napisze że nie chce to otwórz dyskusję a masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa