Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
7.06.2018r.kupiłam na Allegro przedmiot. Ostatnio się zepsuł. Sprzedawca dawał gwarancję na sprzęt na 2 lata. Odesłałam na swój koszt z wypełnionym formularzem naprawy. Sprzedawca uznał reklamację gwarancyjną. Ze względu na to, że sprzętu nie dało się naprawić, ani też nie sprzedawca nie miał takiego samego w zamian zaproponował zwrot środków przez Allegro. Pieniędzy nie otrzymałam choć sprzedawca pisze, że zostały zwrócone. Sprawdzałam na koncie, w Allegro Finanse. Czy mogę w tej sytuacji coś jeszcze zrobić poprzez Allegro?
utwórz dyskusję na allegro aby dostęp do rozmów miała również obsługa
@sztokulaaa po dwóch latach 😄
Gdyby przysługiwała mu gwarancja na 100lat to mógłby nawet po 100 latach utworzyć dyskusję.
2 lata miną w czerwcu tego roku ale.galtycsnie dyskusji otworzyć nie można
Po takim czasie już nie mozna
No to wszystko jasne 🙂
A podałaś nr konta przy reklamacji, nie wiem czy po takim czasie można zrobić zwrto przez Payu ale w tedy przyszedł by mail a kasa :
Kupujący otrzyma zwrot środków:
Kostas 11. Płaciłam przy zakupie kurierowi. W formularzu pisałam numer konta do zwrotu
Proszę o informację, kiedy nastąpiła całą sytuacja.
8 kwietnia sprzedawca uznał reklamację i "dokonał zwrotu"
Warto poczekać jeszcze kilka dni.
Zaczekam jeszcze 2-3 l. W tym czasie pieniądze powinny być już zaksięgowane gdyby sprzedawca faktycznie zrobił zwrot. Co jeśli nie? Co mogę zrobić?
jaki produkt? to pomogę
zalezy czy ma sprzedaz na swoim koncie, jezeli nie ma kasy na koncie allegro to musza jemu wplynac pieniadze i wtedy oni sciagna z jego konta, przeleja tobie, moze on zlecil zwrot srodkow, mogl nic nie sprzedac od dawna albo ma pobierane srodki z konta bardzo szybko na swoje konto i dlatego ty nie masz tej kasy a po pierwsze popros sprzedawce o e-mail potwierdzajacy, ze zlecil zwrot srodkow dla ciebie jezeli ja oddam przychodzi e-mail - zwróciłeś wpłatę Kupującemu.
wszystko jest na e-mail wysylane - nie daj sobie w kasze napluć pzdr Renata
To była kamerka. Napisałam o potwierdzenie wpłaty. Jeśli chodzi o sprzedawcę to nie mogę go znaleźć na Allegro po nazwie którą miał niespełna 2 lata temu
oj, to nie pomogę:-( inna branża
@dariailona1 Moim zdaniem on Ci nie zwrócił tej wpłaty. Zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeśli nie ma pieniędzy i sprzęt odesłany, to warto go ponaglić jakimś pismem i ostrzec przed zgłoszeniem sprawy na policję.
powiem szczerze - dziwna sytuacja, nie zdarzylo mi sie, zeby jako sprzedawca nie domknac reklamacji, wysylasz towar na gwarancji do punktu podanego przez sprzedawce i tam musza cos z tym zrobic...nie musisz do sprzedawcy, powiedz jaka firma produkt - co sie zepsulo
odesłałam kamerkę do punktu który był podany przez sprzedawcę- firmę. Wcześniej się z nim kontaktowałam mailowo żeby się upewnić czy tak należy zrobić i czy adres jest poprawny. Wykonałam wszytkie kroki jakie zalecił też sprzedawca. W dodatku poniosłam koszty związane z odesłaniem kamerki. Na SMS o potwierdzeniu wpłaty nie otrzymałam odpowiedzi