Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
7.06.2018r.kupiłam na Allegro przedmiot. Ostatnio się zepsuł. Sprzedawca dawał gwarancję na sprzęt na 2 lata. Odesłałam na swój koszt z wypełnionym formularzem naprawy. Sprzedawca uznał reklamację gwarancyjną. Ze względu na to, że sprzętu nie dało się naprawić, ani też nie sprzedawca nie miał takiego samego w zamian zaproponował zwrot środków przez Allegro. Pieniędzy nie otrzymałam choć sprzedawca pisze, że zostały zwrócone. Sprawdzałam na koncie, w Allegro Finanse. Czy mogę w tej sytuacji coś jeszcze zrobić poprzez Allegro?
I nie otrzymasz.
Powie mi jeszcze ktoś jak wejść w czat który już był prowadzony ? Zeby nie zaczynać nowego?
Kontaktowałam się przez czat Allegro. Sprzedawca dostał upomnienie. Teraz oczekuję 48h na jego odzew. Dzięki za pomoc
1 - popros sprzedawce o e-mail ze zlecil zwrot srodkow - niech udowodni