Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający kompletnie ignoruje terminy udzielenia odpowiedzi w ramach reklamacji (rękojmi), nie ustosunkowuje się do zastrzeżeń i nie bierze udziału w dyskusji pomimo kilkukrotnych próśb że strony Allegro. Ponadto jak sam przyznał, każdy że sprzedawanych egzemplarzy posiada taka sama wadę, o której oczywiście brak informacji przy sprzedaży a towar sprzedawany jako nowy. Jak długo muszę oczekiwać na odpowiedź sprzedającego w ramach dyskusji (codzienne przypomnienia moje i Allegro) oraz czy mogę zgłosić transakcję w POK
@adampolpoz Jeśli kupiłeś od firmy to brak odpowiedzi na reklamację po 14 dniach oznacza jej uznanie. To, że zdaniem sprzedawcy każdy przedmiot posiada taką samą wadę jest dodatkowo uznaniem wady rzeczy, którą kupiłeś. Oznacz dyskusję jako nierozwiązaną i dodatkowo napisz do Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Gdy pomoc Allegro okaże się nieskuteczna pozostaje rzecznik konsumentów i sąd. Z POK także możesz skorzystać, o ile stan towaru znacząco odbiega od opisanego. Zgłoszenie do POK zazwyczaj działa motywująco na sprzedawcę.
Oczywiście zdaję sobie , że reklamacja winna być uznana,gdyż nie otrzymałem w terminie odpowiedzi ale sprzedający kompletnie to ignoruje i nie odpowiada na moje prośby w dyskusji jak i prośby Allegro. Na czacie Allegro radzi aby dalej zwracać się w dyskusji o ich pomoc i czekać. Nic konstruktywnego. Tak możemy się boksować wiadomo do kiedy. Niby jest ochrona kupującego a jej faktycznie nie ma. Jestem na Allegro 15 lat i pierwszy raz mam taki problem. Normalnie machnąłbym ręką i ograniczył do komentarza ale to chodzi o blisko 1300zł. A sprzedający prowadzi interes dalej i pewnie się śmieje bo wie jak wygląda batalia sądowa.
@adampolpoz nasz pracownik dziś rano wypowiedział się w tej dyskusji. Jeśli do poniedziałku nic się nie zmieni, napisz do nas, będziemy działać w tej sprawie.
Ok
@adampolpoz Spróbuj wypełnić wniosek do POK, to powinno przyspieszyć rozwiązanie Twojego problemu. Odesłanie przedmiotu nie jest warunkiem dotrzymania terminu 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Dzięki za pomoc . Tak zrobię. Poczekam jednak do poniedziałku,gdyż tak poradziło Allegro obserwując zapewne społeczność, twierdząco tym, że zacznie wówczas działać. Liczę na efekty. Pozdrawiam
Rozumiem, że odesłałeś wadliwy towar..?
Oczywiście, że towar odesłałem. Pismo reklamacyjne wraz z towarem i niezależnie mailem. Do tego oczywiście szereg zdjęć obrazujących wadę aby nie było wątpliwości później. U sprzedającego cisza. Ograniczył się do jednorazowej polemiki, że KAŻDY egzemplarz ma taką wadę! (podobno nowy oryginalny towar). Na moje roszczenia odnośnie niezgodności towaru i istotnej jego wady nie raczy już odpowiadać. Allegro jak widać też bezsilne.