Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam opisałam wcześniej moja sytuację ze sprzedająca która nie chciała uwzględnić mojej prośby o skorzystanie z rękojmi ( zakupiłam tv które przestało działać z niewiadomych przyczyn) otworzyłam dyskusje tak jak mi doradzono złożyłam również reklamacje która wysyłałam sprzedającej. W niej zaznaczyłam zwrot środków i odesłanie sprzętu do sprzedającej , sprzedająca jednak odrzuciła ta możliwość i chce naprawić sprzęt jeśli wyśle na swój koszt do niej. Niestety boje się wysłać tv by zostało naprawione ponieważ nie mam pewności że tv będzie działało poprawnie tym bardziej że sprzedająca upierała się ciągle że nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt i nie jest pierwszym użytkownikiem tv o czym nie wspomniała mi wcześniej co mogę zrobić w tej sytuacji ? Gdy sprzedająca nie chce zgodzić się na odesłanie towaru i zwrot pieniędzy na konto .
@Client:74133119 Sprzedający ma takie prawo. Może w pierwszej kolejności w ramach rękojmi towar naprawić lub wymienić, nie musi oddawać pieniędzy. Dopiero po wystąpieniu drugiej wady, gdy sprzęt był już naprawiany, możesz żądać zwrotu wpłaty w ramach rękojmi. Towar do naprawy odsyłasz na koszt sprzedawcy, czyli płacisz za odesłanie, a on musi Ci ten koszt zwrócić. Nie zamykaj Dyskusji do czasu aż otrzymasz z powrotem sprawny telewizor i zwrot kosztu odesłania. Gdyby pojawiły się problemy, proś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro.
@Client:74133119
Nie można "nie uwzględnić .. prośby o skorzystanie z rękojmi".
Reklamację z rękojmi można uznać lub ją odrzucić (podając ważny powód).
"... płacisz za odesłanie, a on musi Ci ten koszt zwrócić" - o ile Sprzedawca nie zaproponuje, iż przedmiot odbierze na własny koszt (np. zamawiając po niego kuriera), a reklamacja zostanie uznana.