Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich , mam takie pytanie zakupiłem kosę spalinową i już 4 razy była naprawiana w ramach gwarancji i teraz 5 raz się zepsuła więc postanowiłem złozyć reklamacje , i oczywiście mineło 14 dni roboczych i żadnej odpowiedzi nie dostałem , jakie kroki należy podjąć w takiej sytuacji ? Może zgłosić do prawa konsumenta ?
Na gwarancji czy reklamacja z tytułu rękojmi? tak możesz iść do rzecznika konsumentów. Ale opisz coś więcej o tych reklamacjach.
W ramach rękojmi zlozyłem reklamacje a tak naprawdę to jestem zielony w takich tematach
To otwórz dyskusję jak się jeszcze da, jak jesteś zielony. Allegro pomaga: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
A co to za naprawy że się zgadzasz na tyle razy? Otwórz dyskusję i zażądaj zwrotu środków.
Sprzedawca zapewne większe koszty poniósł na transport tej kosy niż ona warta.
pytanie podstawowe do ustalenia jakie przepisy reklamacyjne cię obowiązują czyli kiedy kupiłeś kosę spalinową i jak często wysyłasz ja na naprawę?
Nie całe 2 lata temu kupiłem , w tamtym roku tylko 3 razy była na serwisie i zamiast kirztstać że sprzętu to większość czasu na serwisie spedziła i w tym roku znowu jej coś dolega ,po prostu już sił nie mam do tego sprzętu
@tom7914 a jak wysylasz formularz reklamacyjny to czy piszesz jakiego rzadania wzgledem reklamacji oczekujesz?