anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja kosy spalinowej

tom7914
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich , mam takie pytanie zakupiłem kosę spalinową i już 4 razy była naprawiana w ramach gwarancji i teraz 5 raz się zepsuła więc postanowiłem złozyć reklamacje , i oczywiście mineło 14 dni roboczych i żadnej odpowiedzi nie dostałem , jakie kroki należy podjąć w takiej sytuacji ? Może zgłosić do prawa konsumenta ? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Na gwarancji czy reklamacja z tytułu rękojmi? tak możesz iść do rzecznika konsumentów. Ale opisz coś więcej o tych reklamacjach.

oznacz moderatorów

tom7914
#7 Wielbiciel#

W ramach rękojmi zlozyłem reklamacje a tak naprawdę to jestem zielony w takich tematach 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

To otwórz dyskusję jak się jeszcze da, jak jesteś zielony. Allegro pomaga: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co to za naprawy że się zgadzasz na tyle razy?  Otwórz  dyskusję i zażądaj zwrotu środków.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Sprzedawca zapewne większe koszty poniósł na transport tej kosy niż ona warta.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

pytanie podstawowe do ustalenia jakie przepisy reklamacyjne cię obowiązują czyli kiedy kupiłeś kosę spalinową i jak często wysyłasz ja na naprawę?

oznacz moderatorów

tom7914
#7 Wielbiciel#

Nie całe 2 lata temu kupiłem , w tamtym roku tylko 3 razy była na serwisie i zamiast kirztstać  że sprzętu to większość czasu na serwisie spedziła  i w tym roku znowu jej coś dolega ,po prostu już sił nie mam do tego sprzętu 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@tom7914 a jak wysylasz formularz reklamacyjny to czy piszesz jakiego rzadania wzgledem reklamacji oczekujesz? 

oznacz moderatorów