Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Kupiłam duże lustro ledowe, niestety jest zbite 😔, paczkę od kuriera odebrali rodzice i nie sprawdzili czy jest całe. Czy można to jakoś zareklamować?
W pierwszej kolejności wezwać kuriera i spisać protokół szkody, masz 7dni na spisanie.Teraz zakup od firmy to napisz do sprzedającego i poinformuj go o tym.
@tosia100pa zasada jest taka że jak widać uszkodzenie kartonu to spisujesz protokół szkody od razu, jak nie widać uszkodzeń z zewnątrz masz 7 dni, brak protokołu szkody i ustalenia winy przewoźnika lub sprzedawcy oznacza że do uszkodzenia doszło już po wydaniu paczki co zwalnia sprzedawcę z odpowiedzialności 😞
Co do reklamacji napisz czy zakup od firmy czy osoby prywatnej ?
Dziękuję za informację, a zakup był od firmy
Możesz od razu zgłosić reklamację do sprzedającego, najlepiej to przez dyskusję masz tam pomoc Allegro. https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dziękuję
@tosia100pa Nie składaj sama reklamacji, po co Ci problemy!
@LEW433 uokik sam jest zdania że reklamację uszkodzenia w transporcie składa odbiorca to raz, a dwa sprzedawca nie musi udostępniac odpowiedzi reklamacyjnej ponieważ nie dotyczy ona kupującego a jej treść jest poufna pomiędzy stronami reklamacji, czyli wiesz po co już najlepiej samemu pilnować swoich spraw? odrzucenie reklamacji przez przewoźnika kupującemu dopiero otwiera właściwą drogę dochodzenia roszczenia jak masz dowód w łapie czyli konkret dla sądu
@tosia100pa to po spisaniu protokołu, składasz reklamację sprzedawcy 🙂
Dodam tylko, że terminy nie są zamienne. Jak uszkodzenie było widoczne z zewnątrz, to przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń jest tożsame z zrzeczeniem się roszczenia od przewoźnika. Termin 7 dni obowiązuje tylko jak uszkodzenia nie było widać z zewnątrz.
Ps. Jak do uszkodzenia doszło w oddziale lub sortowni, to jest szansa, że firma spisała protokoł z urzędu.
Dziękuję za informację, a opakowanie nie było uszkodzone.
@tosia100pa jak nie minęło 7 dni od odebrania i spiszesz protokół nastronie przewoźnika to możesz złożyć sama reklamację tez na stronie przewoźnika lub udostępnić protokół i pełnomocnictwo od allegro że zrzekasz się roszczenia reklamacyjnego na sprzedawcę a on sobie złoży reklamację ale nie moze upłynąć 7dni sprzedawca tez musi zdążyć zareagować
Dziękuję
Dyskusja, masz pomoc Allegro!!!🤗
Dziękuję ☺️
Dziękuję za dyskusję 😊
Udało się! Nowe lustro zostało już wysłane, bez żadnych problemów
☺️☺️☺️