Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Myjka zakupioną 13.03.2024 na fakturę.
Po kilkukrotnym użyciu nie trzyma ciśnienia , woda cieknie z pod obudowy. Co teraz jak wysłać produkt, kto pokrywa koszty wysyłki? Numer zakupu c5c175a0-e0fa-11ee-8fb2-31304f20e823
A po co wysyłać, napisz do sprzedającego ze składasz reklamację i niech ją odbierze. Ale sprawdź czy nie jest wyłączona rękojmia a wówczas wysyłasz do gwaranta.
Jak zakup na fakture czyli firma firma to reklamacja nie przysluguje bo prawie na pewno w ofercie wylaczyl rekojmie wiec oddaj na gwarancje
@WAZA111 zerknij do zakładki ,, reklamacje ,, jeśli zapisz cyt ,, Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo ,, a produkt związany jest z profilem Twojej działalności pozostaje Ci zgłoszenie wady u gwaranta .