Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, zamówiłem towar ale przyeszedł nie taki jak w ofercie (inny model). Czy powinienem złożyć reklamację jako niezgodność towaru z umową? Czy mogę to zrobić po prostu w wiadomości do sprzedającego? Czy muszę wypełniać specjalny formularz?
Od Ciebie zależy czy chcesz złożyć reklamacje. Jeżeli towar jest inny niż zamawiałeś i Ci taki nie pasuje to zdecydowanie powinieneś. Forma złożenia reklamacji nie ma znaczenia i nie trzeba do tego specjalnych formularzy. Najważniejsze żebyś podał powód reklamacji i swoje żądania. Sprzedawca powinien Cię poinformować jak procedura reklamacyjna wygląda u niego.
Reklamacje możesz wysłać w wiadomości do sprzedawcy lub zgłosić mu problem z zamówieniem przez panel Allegro.
@ares_ oczywiście żeforma zlożenia reklamacji ma znaczenie można przez telefon złożyć i potem iść na udry że słowo przeciw słowu składane czy nie. Najlepsza jest forma pisemna
Cześc, mam pytanie odnośnie tej sprawy - złożyłem reklamację w dyskusji (towar niezgodny z zamówionym) - sprzedający oświadczył iż odbierze niewłaściwy towar i zwróci pieniądze - produkt gabarytowy, sprzedający dostarcza go własnym transportem, odpowiedział że tak samo go odbierze.
Jednak minął już tydzień i nadal nie ustalili daty odbioru - jest jakiś czas w jakim powinno dojść do odbioru towaru? Czy mogą mnie tak zbywać w nieskończonośc?
Nie ma okreslonego czasu prawo przewiduje okreslenie cyt niezwlocznie oznacza to bez zbednej zwloki ktora powodowalaby dyskomfort po ktorejs ze stron transakcji. Proponuje wezwac sprzedawce w dyskusji lub wiadomosci allegro do odebrania wyznaczajac termin 7dni inaczej spakujesz mu to i odeslesz sam a on poniesie koszt odeslania na podstawie kwitu jaki oplacisz za transport wyjdzie go to drozej niz wlasnym transportem