anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja produktu

Projektowana
#1 Nowicjusz

Witam , zakupiłam plecak . Uleg uszkodzeniu , rozerwały się szwy . Zgłosiłam reklamację, po 14 dniach sprzedający nie odpowiedzia na nią mimo ponagleń od serwisu allego . Po upływie 14 dni allegrk oznaczyło spor jako rozwiązany z powodu braku technicznych sprzedawcy do udzielenia odpowiedzi i nadano sprawie numer . Co dalej , czy mogę sprzystac z programu ochrony kupujących???

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Projektowana poczekaj proszę na wiadomość mailową od nas w tej sprawie. Poprosiłam już zespół o jak najszybszy kontakt z Tobą w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Projektowana
#1 Nowicjusz

Dziekuje

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Projektowana wysłaliśmy już wiadomość do Ciebie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Projektowana 

Niektóre firmy mają bardzo dobrą gwarancję. Np ja na swój mam dożywotnią gwarancję i rozpatrują po zdjęciach. Niczego nie muszę wysyłać a sprzedawcę nie muszę informować (poza tym zamknął on firmę już jakieś 15 lat temu). 

Całość trwa kilka dni (nowy plecak wysyłają zazwyczaj z Holandii). 

oznacz moderatorów