Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , zakupiłam plecak . Uleg uszkodzeniu , rozerwały się szwy . Zgłosiłam reklamację, po 14 dniach sprzedający nie odpowiedzia na nią mimo ponagleń od serwisu allego . Po upływie 14 dni allegrk oznaczyło spor jako rozwiązany z powodu braku technicznych sprzedawcy do udzielenia odpowiedzi i nadano sprawie numer . Co dalej , czy mogę sprzystac z programu ochrony kupujących???
@Projektowana poczekaj proszę na wiadomość mailową od nas w tej sprawie. Poprosiłam już zespół o jak najszybszy kontakt z Tobą w tej sprawie.
Dziekuje
@Projektowana wysłaliśmy już wiadomość do Ciebie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
@Projektowana
Niektóre firmy mają bardzo dobrą gwarancję. Np ja na swój mam dożywotnią gwarancję i rozpatrują po zdjęciach. Niczego nie muszę wysyłać a sprzedawcę nie muszę informować (poza tym zamknął on firmę już jakieś 15 lat temu).
Całość trwa kilka dni (nowy plecak wysyłają zazwyczaj z Holandii).