Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, prośbą o pomoc:
1. 23 miesiące po zakupie telewizora Philips w sklepie x-kom zaczyna mrugac mi podświetlenie matrycy.
2. Zgłaszam reklamację z filmem pokazującym wadę, wybieram rękojmię.
3. Telewizor wysyłam do x-kom.
4. Odpisują że wady nie widzą.
5. Wysyłam jeszcze raz film.
6. Pisza że "sprzęt został przekazany na dodatkową weryfikację do autoryzowanego serwisu"
7. Prawie dwa miesiące później telewizor wraca do mnie, niestety problem dalej występuje.
Czy okres gwarancji/rekojmi jest przedłużony oczas przebywania towaru w serwisie?
Co proponujecie zrobić w takiej sytuacji?
Dzięki!
Rękojmia - nie, gwarancja tak , ale tak wysłałeś na reklamację z rękojmi to mają 14dni na rozpatrzenie.
Rozpatrzyli w ciągu 14 dni pisząc że jest ok.
Potem skierowali na dodatkowe sprawdzenie do autoryzowanego serwisu i to trwało 2 miesiące.
Co mogę zroboc w takiej sytuacji?
Jak masz jeszcze rękojmie to załóż dyskusje z pomocą Allegro.
Dyskusji założyć już nie mogę bo jest więcej niż 24 miesiące od zakupu.
No to po zawodach, zostałeś sam. Tylko prywatnie możesz coś z tym zrobić, i zapłacić.
Czyli trzeba było wybrać gwarancję, a nie rękojmię..?!
Nie wiem, ale dałeś ciała, nie mogą odsyłać na 2m-ce tv w celu sprawdzenia gdzieś. Wówczas trzeba było założyć dyskusję , albo się tu na forum dopytać.