Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem 2 opony UST w maju które okazały się w dniu dzisiejszym (tj.30.07.21) w trakcie montażu nieszczelne - dostawa programem SMART. Czy istnieje jakaś możliwość dostarczenia tego uszkodzonego towaru sprzedawcy po takim czasie za pomocą zwrotu z programu SMART ?
nie ma , płacisz za nadanie , a sprzedawca uznając reklamację zwraca Ci wszystkie koszty . Możesz się dogadać ze sprzedawcą , który zamówi swojego kuriera , a ty drukniesz tylko etykietę .
@fryzuryn napisz do sprzedawcy reklamacje z tytułu rękojmi.
Powinien on pokryć koszty przesyłki zarówno zwracanych opon jak i nowych które Ci powinien odesłać. W przypadku reklamacji całkowity koszt przesyłek ponosi sprzedający.
Super by było jeśli mialbyś jakieś zaświadczenie z zakładu wulkanizacyjnego o nieszczelności opon. Myśle że to by Ci znacznie ułatwiło reklamacje
@fryzuryn Darmowo w ramach Smart nie, ale przy reklamacji z powodu wad nie musisz się o to martwić. Wadliwy towar odsyłasz, zgodnie z prawem, na koszt sprzedawcy. W praktyce wygląda to tak, że płacisz za odesłanie, a potem sprzedawca musi Ci ten koszt zwrócić. Odsyłasz dowolną metodą lub sprzedawca odbiera opony własnym transportem, uzgodnij to z nim. Wcześniej wyślij mailem pismo reklamacyjne z rękojmi. Przy wymianie towaru lub po zwrocie ceny, sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci też koszt montażu i demontażu opon.
Jeżeli masz z tym problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.