Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mianowicie mam problem z produktem i zaraz wyjaśnię o co chodzi..
Kupiłam torebkę , używaną od jednego z użytkownika. Anulowałam zakup na allegro przed zapłatą. Mimo na powyższy fakt płatność i wysyłka się odbyła. (jakby kogos interesowało to odbierałam w paczkomacie)
Dzisiaj oderwało mi się logo od torebki. Dyskusji nie można założyć , ze względu na anulowanie zakupu na allegro. Można coś z tym zrobić czy dobrowolnie umawiać się ze sprzedającym? Pozdrawiam
@Client:73545029 Czegoś nie rozumiem, anulowałeś zakup i odebrałeś? A co z zapłatą ?-przez Allegro czy poza ? Możesz poprosić Allegro o pomoc.Prawo do reklamacji (rekojmia) masz zawsze, bez względu gdzie kupisz:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Kupiłaś torebkę anulowałaś zakup ,nie zapłaciłaś a potem płatność się odbyła ,ktoś wysłał ,ty odebrałaś i używałaś jej nie chcesz i teraz chciałabyś reklamować? Może sprzedawca będzie łaskawy ale wcale nie musi .
Zapłaciłaś po anulowaniu zakupu? Po anulowaniu Dyskusje są blokowane, ale jeśli masz problem z reklamacją, możesz poprosić Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
tak wygląda obecnie typowy zakup na allegro + najpierw zakup potem myślenie po co
typowa dzieciniada, zakupy dla zabawy - najgorzej, że ostatnio podobny poziom kupujących reprezentują firmy
a gdzie opcja "zakup z obowiązkiem zapłaty"?
i gdzie ten obowiązek zapłaty?
@RED Krążysz po nocach i odstresowujesz dzień?Pewnie że dziecinada, ale chyba twoja znajoma tak nie uważa.