anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja usługi cyfrowej

marting85
#8 Zapaleniec#

Co z reklamacja usługi cyfrowej..  Np dekoder z aktywowana karta w momencie wysyłki przez sprzedającego np ważna 60.  Co z, straconym czasem potrzebnym na reklamację (wysyłkę towaru itd.) Czy sprzedający w takim wypadku powinien przedłużyć ważność takiej karty,  czy zwrócić np nowy towar.  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

az1rael
#21 Demiurg#

Powinieneś dostać rabat. Od kwoty zakupu sprzedawca powinien odjąć cenę dekodera to co zostanie podzielić na 60 i pomnożyć razy ilość dni kiedy usługa była nieaktywna

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Najpierw musi rozpatrzyć reklamację i po jej uznaniu dopiero  rabat albo inne rozwiązanie.

oznacz moderatorów