Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry
w okolicach +/- kupiłem lampę na allegro i przestała działać - nie świeci, zwróciłem się z informacją do sprzedawcy poprzez otworzenie dyskusji wybierając "warunki reklamacji: reklamacja ustawowa"
zaproponowałem naprawę lub wymianę na nową, dostałem informację od sprzedawcy aby paczkę odesłać na wskazany adres co zrobiłem na własny koszt
informacja od sprzedającego lampa jest nienaprawialna w sensie przez producenta, otrzymałem wybór zwrot pieniędzy lub wymiana, sprzedawca mając jeszcze tą lampę w ofercie na własny koszt wysłał kurierem nową, komunikacja bez problemu
jedynie chciałem dopytać jak jest w kwestii zwrotu kosztów które poniosłem na odesłanie produktu do sprzedającego?
czy w przypadku kiedy produkt został wymieniony na nowy mogę oczekiwać zwrotu kosztów za wysłanie produktu do sprzedającego?
dziękuję
Tak. Sprzedający jest zobowiązany do zwrócenia Ci kosztów odesłania przesyłki.
@Client:123146086 dzień dobry! Tak, jeśli sprzedający uznał reklamację, powinien zwrócić CI wszystkie poniesione koszty, w tym koszt odesłania produktu do niego 🙂
Jeśli wysłałeś to do gwaranta a nie sprzedawcy to gwarant może lecz nie musi ci zwracać kosztu paczki zależy co jest w gwarancji jak składałeś reklamację u sprzedawcy i tam odesłałeś to zwrot otrzymasz na podstawie kosztu nadania np faktury / paragonu za uslugę wysyłki
dziękuje za wyjaśnienia
dostałem odpowiedź od sprzedającego że może mi oddać koszt najtańszej metody dostawy
wysłałem paczkę paczkomat>kurier, zmieściłem się w najmniejszej paczce koszt 19,99zł
(jeszcze nie odpowiedziałem sprzedającemu, chciałem dopytać)
w jaki sposób jest ustalana najtańsza opcja dostawy? u innych firm kurierskich, poczty polskiej?
dziękuję
@Client:123146086 ma ci zwrócić 19.90pln w dyskusji załącz dokument potwierdzajacy koszt, łaski nie robi
firma zwróciła mi tylko 10.99 czyli wg firmy najniższy koszt ... tylko za taką cenę nie da się wysłać paczki
nie robiłem tego jako dyskusja tylko wysłałem normalną wiadomość
co mi zostało ... wznowienie dyskusji?
Musisz mieć rachunek od przewoźnika. Bez tego sprzedawca nie ma podstaw do zwrotu środków za przesyłkę.