anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja ustawowa - kto ponosi koszty wysłania produktu do sprzedawcy klient/sprzedawca?

Client:123146086
#1 Nowicjusz#

dzień dobry

w okolicach +/- kupiłem lampę na allegro i przestała działać - nie świeci, zwróciłem się z informacją do sprzedawcy poprzez otworzenie dyskusji wybierając "warunki reklamacji: reklamacja ustawowa"

zaproponowałem naprawę lub wymianę na nową, dostałem informację od sprzedawcy aby paczkę odesłać na wskazany adres co zrobiłem na własny koszt

informacja od sprzedającego lampa jest nienaprawialna w sensie przez producenta, otrzymałem wybór zwrot pieniędzy lub wymiana, sprzedawca mając jeszcze tą lampę w ofercie na własny koszt wysłał kurierem nową, komunikacja bez problemu

jedynie chciałem dopytać  jak jest w kwestii zwrotu kosztów które poniosłem na odesłanie produktu do sprzedającego?

czy w przypadku kiedy produkt został wymieniony na nowy mogę oczekiwać zwrotu kosztów za wysłanie produktu do sprzedającego?

dziękuję

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

Tak. Sprzedający jest zobowiązany do zwrócenia Ci kosztów odesłania przesyłki.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:123146086 dzień dobry! Tak, jeśli sprzedający uznał reklamację, powinien zwrócić CI wszystkie poniesione koszty, w tym koszt odesłania produktu do niego 🙂

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli wysłałeś to do gwaranta a nie sprzedawcy to gwarant może lecz nie musi ci zwracać kosztu paczki zależy co jest w gwarancji jak składałeś reklamację u sprzedawcy i tam odesłałeś to zwrot otrzymasz na podstawie kosztu nadania np faktury / paragonu za uslugę wysyłki 

oznacz moderatorów