Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
12 .01,021 r zgłosiłam reklamację ekspresu do kawy LATTE GO Philips,w sklepie internetowym [edycja] WROCŁAW .Dnia 22.02.2020r otrzymałam sprzęt po uznanej reklamacji w częsciach,oraz bez wymiany tacki ociekowej,pisze mejle do [edycja] ,wysłałam zdjęcia lecz cały czas odpowiadają/nie odbierają telefonów/iż reklamacja została załatwiona i nikt nie chce mi pomóc w dalszej reklamacji.Proszę o pomoc mam 68 lat jestem osobą po operacji serca.Wszyski sprzęt zawsze kupuje w sklepach [edycja] a teraz mam problem i znikąd pomocy.Pozdrawiam
@halinakuna a to był zakup przez portal allegro?
@halinakuna A zakup był na allegro? kiedy?
@halinakuna W każdy dostępny sposób, mail, formularz itd. Jak zakup przez Allegro to możesz skorzystać z ich pomocy:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@halinakuna To był zakup na Allegro? Jeśli tak otwórz Dyskusję, w niej zgłoś problem; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Jeśli to był zakup poza Allegro, kontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów. Listę znajdziesz na stronie UOKiK.
@halinakuna, dziękuję za Twoją wiadomość. Bardzo chciałabym Ci pomóc, jednak nie widzę zakupu, o którym mówisz, na koncie Allegro. Jesteś pewna, że dokonałaś go za pośrednictwem strony Allegro.pl?
Tak , i tu allegro bije na łeb wszystkie sklepy internetowe . Problem - POK i po sprawie .Jest drożej , ale .....
Pani Maju kupiłam to w sklepie internetowym- bezpośrednio kontaktowałam się ze stroną sklepu.
@halinakuna W takim razie Allegro Ci nie pomoże. Kontaktuj się z rzecznikiem konsumentów.
@halinakuna, niestety w takim wypadku nie mogę nic zrobić. Dokonała Pani zakupu bezpośrednio u innej firmy, Allegro nie było stroną w tej transakcji. Przykro mi, nie mogę w żaden sposób pomóc.
@halinakuna Zwróć się z Twoim problemem do miejscowego rzecznika praw konsumenta, on Ci pomoże za darmo. Możesz też zadzwonić, pokierują Cię co i jak masz zrobić
Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00
@halinakuna Jeżeli sklep nie chce Pani pomóc to można albo skorzystać z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta lub skontaktować się bezpośrednio z producentem. Takie duże firmy jak Phillips często mają bardzo dobre wsparcie i serwisy. Na stronie internetowej Phillipsa jest numer kontaktowy do ich biura obsługi klienta, tam można zadzwonić i zgłosić reklamację.