Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem końcem czerwca pompę do stawu do wodospadu we września pompa się uszkodziła urwał się prawdopodobnie wirnik cos strasznie szczela. pompa była podłączona profesjonalnie przeze mnie jestem elektrykiem do rozdzielni elektrycznej o szczelności ip 65 żeby wprowadzić przewód do tej rozdzielni obciąłem wtyczkę .pompa jest podłączona pod bezpiecznik oraz pod system sterownia supla .Nadmieniam ze posiadam kilka takich pomp podobnie podłączonych . Pompa jest dodatkowo zabezpieczona wyłącznikiem różnicowo prądowym żeby zapewnić bezpieczeństwo . Sprzedawca odmówił reklamacji twierdzi ze obcięcie wtyczki spowodowało utratę gwarancji, i ze celowo uszkodziłem pompę. Proszę o pomoc .
pozdrawiam
Przemek
Sprzedawca samodzielnie decyduje o statusie reklamacji. Jeśli się z nią nie zgadzasz, idziesz do UOKIK albo powołujesz biegłego.
już rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumentów. w nast tygodniu napisze pismo do sprzedawcy . mówi ze sprawa jest bardzo prosta .ale chciałbym to ogarnąć za pomocą allegro . tamto będzie trwało miesiącami
!4dni minęło ale jak piszesz odrzucił reklamację, Byla dyskusja z pomocą Allegro?
właśnie rozpocząłem dyskusje na allegro
Sprzedający ma prawo odrzucić reklamację jeśli była jakakolwiek ingerencja w towar z Twojej strony.
zawsze obcinam wtyczki tak samo jak w piekarniku płycie indukcyjnej i pompach .nigdy nie było problemów. wtyczki sa obcinane ze względów bezpieczeństwa. Jak sobie wyobrażasz wpiąć pompę do gniazdka jak pada deszcz pompa jest do pracy ciągłej .
@przemo100000 a piekarnik i indukcję, tez podłączasz w deszczu🤔
oferujemy usługi jako firma i często podłączamy piekarniki oraz inne sprzęty AGD i nigdy z tym problemów niema jak klient składa reklamacje
Obcięcie wtyczki nie ma i nie może mieć wpływu, a przeczytaj instrukcje, nie ma w niej ze powinien instalować elektryk z uprawnieniami?