anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja wadliwego produktu ze smartem.

KAMIKAZE11111
#7 Wielbiciel#

Jesli po otrzymaniu towaru mam 14 dni na zwrot a towar ma defekt to jeśli zgłosze ten fakt i zostanie przyslany nastepny towar to czy mam następne 14 dni na ewentualny zwrot towaru czy już nie? Jak to wygląda w praktyce? Przerabiał już ktoś coś takiego?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot jest czymś zupełnie innym niż reklamacja, po reklamacji za zwrot środki oddaje sprzedajacy jak wyślesz na swój koszt, Zwrot to odstąpienie od umowy zakupu i masz na to 14dni i zawsze za to płaci kupujący tylko ze Smartem jest darmowy. Tu mamy do czynienia z reklamacją i najlepiej złóż ja przez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@KAMIKAZE11111 nie zwracaj uszkodzonego produktu, tylko złóż reklamację. W przypadku zwrotu uszkodzonego produktu sprzedawca może uznać, ze to ty uszkodziłeś produkt i obciąży cię powstałą szkodą.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KAMIKAZE11111 chyba czas się nie przedłuża o czas obsługi reklamacji

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@KAMIKAZE11111 jeśli dostaniesz nowy towar, to będziesz miał kolejne 14 dni na zgłoszenie zwrotu. Za każdym razem jak dostajesz przesyłkę masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu.

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@KAMIKAZE11111 zastosuj procedurę reklamacyjną, a jeśli sprzedawca przyśle ci nowy produkt, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni i go odesłać, nie ma z tym problemu 🙂

oznacz moderatorów