Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakiś czas temu kupiłeś od kogoś na **piiip** Pada do PS5 i to już było jakiś czas temu i nie dawno zaczął lewy drążek sam działać i chciałbym go odesłać na gwarancje ale tamten Pan kupił to od allegro chodzi mi ze sprzedawcą było Allegro i teraz chciałbym się dowiedzieć jak można odesłać czy jak się skontaktować z Allegro?
A co teraz, a masz dowód zakupu od Allegro? A Allegro jest gwarantem, Ty jak kupiłeś od tego pana więc składasz reklamację u niego.
Mam paragon jak kupowałem na **piiip** to koleś mi dał paragon wiec mam dowód zakupu tylko właśnie allegro jest gwarantem bo u nich na sklepie było zakupione
Jak chcesz i gwarancja jest, to składaj. a jak długo była, jest gwarancja ?
Gwarancja niby jest bo było kupiony w grudniu 2023 więc jeszcze jest tylko teraz jak to im wysłać albo jak się z nimi skontaktować ?
Z tym co jest gwarantem, pytaj tamtego skoro udzielił ci takiej informacji, a skąd wiesz że nie było na 14dni gwarancji?
Gwarancji udziela gwant wskazany w karcie gwancyjnej. Najczęściej jest to producent lub importer.
A jeżeli o rękojmię lub niezgodność z umową, to są to świadczenia nieprzechodne. W przypadku dalszej odsprzedaży, sprzedający odpowiada przez swoim klientem przez dwa lata od daty sprzedaży. Jak sprzedawcą jest osoba prywatna, to ma on prawo do skrócenia lub wyłączenia rękojmi.
@pgrudzinski1998 Gwarancja to świadczenie dobrowolne i nie musi w ogóle być udzielona.
Jeśli jest udzielona to może to być gwarancja sprzedającego lub producenta.
Jeśli to jest pad do ps5 i domyślam się że to oryginał Sony to najpewniej była to gwarancja producenta więc zgłoś się bezpośrednio do serwisu SONY - jeśli masz dowód zakupu to nie powinno być problemu z naprawą gwarancyjną.
Przez allegro nic nie załatwisz bo to nie Ty dokonywałeś tego zakupu.
@LEW433 @Przecież to formularz reklamacji przesyłki 🙈