Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W Dyskusji, zgłosiłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (towar miał być nowy, a przyszedł używany).
Napisałem, że oczekuję wymiany towaru na nowy.
Sprzedawca na złożoną reklamację odpisał tylko: "Dzień dobry, proszę zrobić zwrot".
Mam coś robić, czy czekać 14 dni?
Cześć, @jabollus. W przypadku reklamacji towaru z tytułu niezgodności z umową, powinieneś udostępnić sprzedającemu towar do naprawy lub wymiany. Sprzedający jest zobowiązany odebrać towar od Ciebie na własny koszt (np. wygenerować dla Ciebie etykietę/kod nadania/zamówić kuriera).
Widzę, że to zamówienie z darmową dostawą Allegro Smart, zatem przysługuje Ci darmowa etykieta do zwrotu - możesz także w ten sposób odesłać towar do sprzedającego.
@MiMary widzę zmianę podejścia moderatorów 🙂
zamiast polecać nowy wspaniały proces składania reklamacji
na użyciu nowości allegro
"generatora napisów"