Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule - nie mogłam zalogować się na konto na innym komputerze, więc zakupiłam produkt bez konta. Niestety okazał się wadliwy, a sprzedawca nie odpowiada na reklamacje.
Widzę, że w takim wypadku nie mam możliwości otwarcia dyskusji, dodać komentarza, tak na prawdę nic. Co można zrobić w takiej sytuacji? Nawet nie da sie w żaden sposób skontaktować z Allegro, taki kupujący nie ma żadnych praw?
Kupujący ma takie same prawa, ale przy zakupie bez logowania masz mniejsze możliwości ich egzekwowania za pośrednictwem Allegro. Poproś o pomoc w tej sprawie przez formularz kontaktowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Możesz też teraz założyć nowe konto Allegro na adres e-mail, z którego kupowałaś bez logowania i poprosić o dodanie tego zakupu do nowego konta. Jeśli się uda, rozpoczniesz Dyskusję, wystawisz komentarz i skorzystasz z POK; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc&subjectId=d728d057-e...
Serdecznie dziękuję z odpowiedź, nie mogłam niestety tych informacji znaleźć! 🙂