anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja zakupu bez konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
paulaa428
#7 Wielbiciel#

Tak jak w tytule - nie mogłam zalogować się na konto na innym komputerze, więc zakupiłam produkt bez konta. Niestety okazał się wadliwy, a sprzedawca nie odpowiada na reklamacje. 

Widzę, że w takim wypadku nie mam możliwości otwarcia dyskusji, dodać komentarza, tak na prawdę nic. Co można zrobić w takiej sytuacji? Nawet nie da sie w żaden sposób skontaktować z Allegro, taki kupujący nie ma żadnych praw? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący ma takie same prawa, ale przy zakupie bez logowania masz mniejsze możliwości ich egzekwowania za pośrednictwem Allegro. Poproś o pomoc w tej sprawie przez formularz kontaktowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Możesz też teraz założyć nowe konto Allegro na adres e-mail, z którego kupowałaś bez logowania i poprosić o dodanie tego zakupu do nowego konta. Jeśli się uda, rozpoczniesz Dyskusję, wystawisz komentarz i skorzystasz z POK; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc&subjectId=d728d057-e...

oznacz moderatorów
paulaa428
#7 Wielbiciel#

Serdecznie dziękuję z odpowiedź, nie mogłam niestety tych informacji znaleźć! 🙂

oznacz moderatorów