Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich. Kupiłem w maju zeszłego roku szczoteczkę soniczną od sprawdzonego sprzedawcy. Szczoteczka przestała działać i nie umiem znaleźć formularza reklamacyjnego jeśli taki w ogóle istnieje. Jak mam powiadomić sprzedającego o fakcie żeby poprawnie przeprowadzić reklamację? Towar był nowy więc zgodnie z prawem powinien mieć 2 lata gwarancji. Minęło 10 miesięcy. Czy mam napisać po prostu w "wiadomości do sprzedającego"?
Proszę o pomoc. Myślę że sprzedający jako poważny sklep firmowy spokojnie podejdzie do spawy ale chcę to zrobić prawidłowo.
Pozdrawiam.
Zgodnie z prawem gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem na dowolny okres czasu.
2 lata masz rękojmi. Jeżeli nie możesz znaleźć nigdzie żadnego formularza skontaktuj się ze sprzedającym na pewno Cię pokieruję jak prawidłowo złożyć u niego reklamację.
Sprzedający nawet dołączył mi info o gwarancji 36 miesięcy. Brawo. Dzięki za pomoc.
@mbedi Sprawdź pocztę. Większość sprzedawców dołącza do maila o zakupie dok. PDF warunki zwrotu i reklamacji.
Faktycznie jest wszystko. Dzięki za pomoc.
@mbedi No to powodzenia! 🙂
Udało się mam nową szczoteczkę. Ale jak to w Polsce jest jakieś "ale". Sprzedawca wymienił szczoteczkę na nową, odesłał mi ją w moim pudełku z moją starą ładowarką a w opisie załatwionej sprawy napisał "naprawa" nie wierzę by ta szczoteczka była naprawiona raczej jest to nowa sztuka tym bardziej że stara w przerwach co 30 sek. wibrowała przerwami a ta robi sekundową pauzę. Sądzę że napisali "naprawa" żeby nie przedłużyła się gwarancja na kolejne 36 m-cy bo tyle jest na nią gwarancji od momentu zakupu.
Sądzę że napisali "naprawa" żeby nie przedłużyła się gwarancja na kolejne 36 m-cy bo tyle jest na nią gwarancji od momentu zakupu.
Pewnie tak 🙂
Cóż żyjemy w Polsce.
Towar był nowy więc zgodnie z prawem powinien mieć 2 lata gwarancji.
Nie ma takiego prawa.
Sądzę że napisali "naprawa" żeby nie przedłużyła się gwarancja na kolejne 36 m-cy bo tyle jest na nią gwarancji od momentu zakupu.
A to już trzeba zajrzeć do warunków gwarancji. Może wcale nie masz na nowy sprzęt. Może tak być, warunki ustala gwarant.