Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dokładnie rok temu zakupiłam przedmiot (irygator) od sklepu z allegro. 11 lipca tego roku zgłosiłam reklamację, którą sprzedawca uznał. Poinformowałam go, że towar odeslę dopiero w październiku, ponieważ mieszkam za granicą i koszt paczki jest bardzo wysoki - sprzedawca zgodził się. 10 dni temu ponownie skontaktowałam się z tym sprzedawcą ale już brak z nim kontaktu. Proszę o informację co mogę zrobić w sytuacji, w której sprzedawca nie odpowiada. Widzę, że nadal ma wystawioną jedną aukcję na allegro.
Allegro mocno naciska na sprzedajnych ale samo się ociąga z przestrzeganiem prawa, zapytajmy moderację. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@czarna0010 Cześć. 🙂 Proszę o potwierdzenie, czy chodzi o zamówienie numer 64f507a1-3e6d-11ec-8bfa-9774397ce4c8?
Tak, dokładnie
@czarna0010 Dziękuję. 🙂 W tej sytuacji napisz do nas przez ten formularz, załącz numer zamówienia podany wyżej i opisz proszę, jaki problem występuje z irygatorem. Prześlij również zrzut ekranu wiadomości wysłanej do sprzedającego w tej sprawie. Pomożemy Ci 🙂
Do czego ten irygator, to jakiś do użytku osobistego, a co się w nim popsuło?
a jakie to ma znaczenie ?