Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamowałam buty, sprzedawca uznał reklamację i zlecił zwrot przez Allegro (mam print screen transakcji). Jednak na konto nie wpłynęły środki z przelewu. Nie wiem jak skontaktować się z Allegro, a nie chcę otwierać dyskusji, bo to uczciwy sprzedawca. Macie jakieś pomysły co mogę zrobić?
@Client:40704337 Cześć. 🙂 Jakiś zwrot został zlecony na Twoje konto przez Allegro Finanse dzisiaj w nocy (408 złotych). Nie podałaś numeru zamówienia, zatem trudno mi powiedzieć, czy to zwrot od Sprzedającego z tytułu uznanej reklamacji. Jeśli kwota się nie zgadza, to poproszę o dokładne dane.
Jeśli jest to jednak zwrot za buty, to dzisiaj jest sobota i banki mogą nie księgować przelewów tak szybko, jak w ciągu tygodnia. Sprawdź proszę swój rachunek w poniedziałek lub wtorek. 🙂
Niestety to nie ten zwrot. Wklejam zdjęcie zwrotu jakie dostałam od sprzedawcy. Minęło już sporo czasu.
Nr zamówienia 9c7a1c74-ea7e-11ec-a11e-71c77562f9f1
@Client:40704337 Środki w wysokości 158 złotych rzeczywiście zostały zlecone przez tego Sprzedającego 18 lipca. Za to zamówienie zapłaciłaś za pomocą Allegro Pay - zatem środki nie wracają na Twoje konto bankowe, tylko zwiększają limit w usłudze.
Jeśli przed zwrotem zdążyłaś spłacić swoje zakupy z Allegro Pay, to na Twoim koncie powstała nadpłata. Przejdź proszę do swojego panelu Allegro Pay (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/) i w sekcji "Zarządzanie nadpłatami" wskaż proszę numer konta do zwrotu środków. 🙂
Aaaaa.... i wszystko jasne! Nie wpadłam zupełnie na to. Dziękuję bardzo! ❤
@Client:40704337 Nie ma sprawy. Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła 🙂