anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja, zwrot, co teraz zrobic?

Matizek48
#7 Wielbiciel#

Mam problem z produktem. Parę dni temu zamówiłem żarówki do samochodu H1. Produkt opłacony, super, przyszedł wczoraj. Otworzyłem paczkę i żarówki są przepalone w dodatku spiralka w bańce żarówkek jest ulamana, po prostu lata sobie w srodku. Nawet ich nie zakladalem do auta. Napisałem do sprzedającego i opisałem problem. Ten wyparł się, że wysyłają jedynie produkt nowy i nie ma takiej możliwości, żeby żarówki przyszły do mnie uszkodzone. Ponadto podobno "sprawdzil" monitoring i okazało się, że produkt został spakowany nowy, nie uszkodzony. Nie jest to fizycznie możliwe, żebym uszkodził żarówki w dwóch egzemplarzach w przeciągu godziny, czy dwóch. Widać na nich fizyczne uszkodzenia. Podsumowując sprzedający się wyparł i nie uznaje swojej winy. Co zrobić w takiej sytuacji? 70 parę złotych to nie majątek, ale nie znoszę gdy ktoś mnie oszukuje w tak perfidny sposób.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Trudne do zweryfikowania, masz tu narzędzia do dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Matizek48
#7 Wielbiciel#

Podałem dyskusje ze sprzedającym od razu po tym otworzyłem paczkę. Sprzedający stwierdził, że odmawia reklamacji i zapiera się o tym, że wysłał produkt nowy.

oznacz moderatorów