anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja

Client:28840661
#7 Wielbiciel

witam, kupiłam odkurzacz w marcu a na początku litopada tego roku przestał działać czy i jak mam zareklamować przedmiot?

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Sprzedającemu z tytułu rękojmi, wówczas sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie i jeżeli w tym czasie nie odniesie się to reklamacja jest uznana, najlepiej napisz do niego przez Allegro przez centrum wiadomości: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...

oznacz moderatorów

Client:28840661
#7 Wielbiciel

wiem ze przez allegro protect nie można złożyć wniosku bo mineło 180 dni

oznacz moderatorów

Client:28840661
#7 Wielbiciel

niby jest 2 letnie wsparcie w allegro ale jak przychodzi co do czego to kiepsko. Nie ma w ogóle kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera odetnie telefonu. 

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel

@Client:28840661 allegro protect jest ostatecznością kiedy ze sprzedającym totalnie nie da się dogadać! a dwuletnie wsparcie allegro to co innego niż sprzedawca nieodbierający telefonów 🙂 spróbuj najpierw założyć z nim dyskusję jeśli nie odpowiada na maile

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

A może zakup był na firmę?
A moze rękojmia była wyłączona?
A może nie było gwarancji?

@LEW433: ty sie weź ogarnij w końcu!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Może, może itd. tylko gdybasz, sam zapanuj na sobą.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

Spoko. Lepiej pójść kolejny raz po najmniejszej linii oporu i wkleić swoja stałą formułkę która moze byc nic nie warta.

 

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel

@Client:104371448 ważne żeby cokolwiek napisać niż żeby wątek pozostał bez wpisu lwa 😞

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

@domkar04: 😄

oznacz moderatorów

Client:28840661
#7 Wielbiciel

Sprzedawca odpowiedział, mam wysłać mu produkt. Tu się nasuwa kolejne pytanie czy za przesyłkę płacę ja czy jeśli uwzględnią reklamację jest zwrot. czy dogaduje to ze sprzedawcą? 

 

oznacz moderatorów

Serwis_KospelWAW
#9 Pomysłodawca

A czyten kupujący wie co to jest SERWIS PRODUCENTA? A wie co to jest gwarancja fabryczna? Ruszyć głową! Przeczytać instrukcje obsługi i kartę gwarancyjną. Najprościej obsmarować Sprzedawće,  Przecież SPrzedawca nie węźmie śrubokręta i nie naprawi sprzętu, a odeślę do serwisu firmowego producenta. A to wydłuża całą procedurę o kolejne kilka dni. Wysłąć samemu do serwisu firmowego --najszybciej sprawę tak się załatwia.

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

@Serwis_KospelWAW: skąd wiesz, że była gwarancja (producenta) na ten produkt? 😮

następny jasnowidz 😮

Tak samo sprzedający może być gwarantem.

Poziom rad powala 😄

oznacz moderatorów

Serwis_KospelWAW
#9 Pomysłodawca

Odkurzczy raczej nie ściąga się z Chin (kto by taki badziew kupił), aby to była gwarancja importera. Czytać ze zrozumieniem i myśleniem! Zresztą, nawet jak by to była chińszczyzna, to duzi importerzy, zlecają serwis siecią serwisowym, wystawiają kartę gwarancyjną i dają gwarancje na piśmie. Sam jestem serwisantem, coś wiem na ten temat jak to jest zorganizowane.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

Przez 15 lat byłem handlowcem i wiem doskonale jak to wszystko działa.
I wiem jak działają serwisy zewnętrzne. I wiem jakie są zawierane umowy. I wiem jak sprzęty są naprawiane.

Gdyby było wszystko w porządku to Miejski Rzecznik Konsumentów nie miałby roboty.

Kazdy sprzęt elektroniczny zakupiony na allegro pomimo "gwaranacji" w opisie aukcji nigdy nie miał dołączonej karty gwarancyjnej, łącznie z produktami XIAOMI (opaski itp.) ze sklepu firmowego.

Po tym co napisałeś odnoszę wrażenie, że nie do końca wiesz o czym piszesz. Wiesz, że dzwoni w jakimś kościele ale nie wiesz w którym.

Ostatnio w dużym markecie elektronicznym byłem świadkiem sytuacji kiedy klient reklamował ajfona kupionego dzien wczesniej (nie działał GPS i inne rzeczy) , a drugi klient odbierał ajfona z serwisu (karta SIM przestała kontaktować po tygodniu) i po włożeniu karty okazało się, że dalej nie działała.

 

oznacz moderatorów

Serwis_KospelWAW
#9 Pomysłodawca

🤣, Co ci "biznesmeni" sprzedają na tym Allegro. Aż starch kupować! To, że sprzedajesz sprzęt bez karty gwarancyjnej to jest twój biznes, a takie określenie "Kazdy sprzęt elektroniczny ...nigdy nie miał dołączonej karty gwarancyjnej" to świadczy o twoim poźiomie szacunku do obowiązującego prawa i do klientów. U mnie każdy nowy sprzęt ma dołączoną kartę gwarancyjną + listę autoryzowanych serwisantów w całej Polsce. A to świadczy tylko o producencie i o Sprzedawcy :). 

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

@Serwis_KospelWAW: ponieważ nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi a ja nie byłem zbyt precyzyjny:

a) to JA na allegro kupowałem sprzęt bez karty gwarancyjnej (np. ze sklepu firmowego xiaomi).

b) jesli pracujesz jako handlowiec to zazwyczaj u kogoś. Nie moją rolą ani moim zadaniem jest uczenie wlasciciela firmy jak ma postępować.

Proste prawda?

To tak jak z rozpuszczonymi bachorami które robią co chcą bo zainteresowanie rodziców jest znikome.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

Poza tym nie bardzo wiem co sie tak szczycisz karta gwarancyjną i listą AS skoro w wiekszosci przypadkow reklamacje z tytulu gwarancji sa o d r z u c a n e (z tego co piszą ludzie i co mozna znalezc w necie i patrzac na moje doswiadczenia). Albo sprzet jest fatalnie naprawiony albo przychodzi w gorszym stanie niz wyslany.

oznacz moderatorów

Serwis_KospelWAW
#9 Pomysłodawca

Piszę się " iPhone" a nie tam  "ajfon" . AJFONY to na targowisku wiejskim może sprzedają!

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel

Jeśli telefon po wyjęciu z pudełka od razu jest zepsuty to to nie jest telefon tylko jakiś szmelc.

Jesli telefon wraca z tą samą wadą (i z nowymi) to jak to  swiadczy o serwisie?

Ale w naszym kraju to norma.

Byle sprzedać a później kupującego spławiać z wadliwym sprzętem. Widać to po komentach na Allegro, po tematach na forum i po statystykach MRzK.

oznacz moderatorów