Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, kupiłam odkurzacz w marcu a na początku litopada tego roku przestał działać czy i jak mam zareklamować przedmiot?
Sprzedającemu z tytułu rękojmi, wówczas sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie i jeżeli w tym czasie nie odniesie się to reklamacja jest uznana, najlepiej napisz do niego przez Allegro przez centrum wiadomości: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
wiem ze przez allegro protect nie można złożyć wniosku bo mineło 180 dni
niby jest 2 letnie wsparcie w allegro ale jak przychodzi co do czego to kiepsko. Nie ma w ogóle kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera odetnie telefonu.
@Client:28840661 allegro protect jest ostatecznością kiedy ze sprzedającym totalnie nie da się dogadać! a dwuletnie wsparcie allegro to co innego niż sprzedawca nieodbierający telefonów 🙂 spróbuj najpierw założyć z nim dyskusję jeśli nie odpowiada na maile
A może zakup był na firmę?
A moze rękojmia była wyłączona?
A może nie było gwarancji?
@LEW433: ty sie weź ogarnij w końcu!
Może, może itd. tylko gdybasz, sam zapanuj na sobą.
Spoko. Lepiej pójść kolejny raz po najmniejszej linii oporu i wkleić swoja stałą formułkę która moze byc nic nie warta.
@Client:104371448 ważne żeby cokolwiek napisać niż żeby wątek pozostał bez wpisu lwa 😞
@domkar04: 😄
Sprzedawca odpowiedział, mam wysłać mu produkt. Tu się nasuwa kolejne pytanie czy za przesyłkę płacę ja czy jeśli uwzględnią reklamację jest zwrot. czy dogaduje to ze sprzedawcą?
A czyten kupujący wie co to jest SERWIS PRODUCENTA? A wie co to jest gwarancja fabryczna? Ruszyć głową! Przeczytać instrukcje obsługi i kartę gwarancyjną. Najprościej obsmarować Sprzedawće, Przecież SPrzedawca nie węźmie śrubokręta i nie naprawi sprzętu, a odeślę do serwisu firmowego producenta. A to wydłuża całą procedurę o kolejne kilka dni. Wysłąć samemu do serwisu firmowego --najszybciej sprawę tak się załatwia.
@Serwis_KospelWAW: skąd wiesz, że była gwarancja (producenta) na ten produkt? 😮
następny jasnowidz 😮
Tak samo sprzedający może być gwarantem.
Poziom rad powala 😄
Odkurzczy raczej nie ściąga się z Chin (kto by taki badziew kupił), aby to była gwarancja importera. Czytać ze zrozumieniem i myśleniem! Zresztą, nawet jak by to była chińszczyzna, to duzi importerzy, zlecają serwis siecią serwisowym, wystawiają kartę gwarancyjną i dają gwarancje na piśmie. Sam jestem serwisantem, coś wiem na ten temat jak to jest zorganizowane.
Przez 15 lat byłem handlowcem i wiem doskonale jak to wszystko działa.
I wiem jak działają serwisy zewnętrzne. I wiem jakie są zawierane umowy. I wiem jak sprzęty są naprawiane.
Gdyby było wszystko w porządku to Miejski Rzecznik Konsumentów nie miałby roboty.
Kazdy sprzęt elektroniczny zakupiony na allegro pomimo "gwaranacji" w opisie aukcji nigdy nie miał dołączonej karty gwarancyjnej, łącznie z produktami XIAOMI (opaski itp.) ze sklepu firmowego.
Po tym co napisałeś odnoszę wrażenie, że nie do końca wiesz o czym piszesz. Wiesz, że dzwoni w jakimś kościele ale nie wiesz w którym.
Ostatnio w dużym markecie elektronicznym byłem świadkiem sytuacji kiedy klient reklamował ajfona kupionego dzien wczesniej (nie działał GPS i inne rzeczy) , a drugi klient odbierał ajfona z serwisu (karta SIM przestała kontaktować po tygodniu) i po włożeniu karty okazało się, że dalej nie działała.
🤣, Co ci "biznesmeni" sprzedają na tym Allegro. Aż starch kupować! To, że sprzedajesz sprzęt bez karty gwarancyjnej to jest twój biznes, a takie określenie "Kazdy sprzęt elektroniczny ...nigdy nie miał dołączonej karty gwarancyjnej" to świadczy o twoim poźiomie szacunku do obowiązującego prawa i do klientów. U mnie każdy nowy sprzęt ma dołączoną kartę gwarancyjną + listę autoryzowanych serwisantów w całej Polsce. A to świadczy tylko o producencie i o Sprzedawcy :).
@Serwis_KospelWAW: ponieważ nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi a ja nie byłem zbyt precyzyjny:
a) to JA na allegro kupowałem sprzęt bez karty gwarancyjnej (np. ze sklepu firmowego xiaomi).
b) jesli pracujesz jako handlowiec to zazwyczaj u kogoś. Nie moją rolą ani moim zadaniem jest uczenie wlasciciela firmy jak ma postępować.
Proste prawda?
To tak jak z rozpuszczonymi bachorami które robią co chcą bo zainteresowanie rodziców jest znikome.
Poza tym nie bardzo wiem co sie tak szczycisz karta gwarancyjną i listą AS skoro w wiekszosci przypadkow reklamacje z tytulu gwarancji sa o d r z u c a n e (z tego co piszą ludzie i co mozna znalezc w necie i patrzac na moje doswiadczenia). Albo sprzet jest fatalnie naprawiony albo przychodzi w gorszym stanie niz wyslany.
Piszę się " iPhone" a nie tam "ajfon" . AJFONY to na targowisku wiejskim może sprzedają!
Jeśli telefon po wyjęciu z pudełka od razu jest zepsuty to to nie jest telefon tylko jakiś szmelc.
Jesli telefon wraca z tą samą wadą (i z nowymi) to jak to swiadczy o serwisie?
Ale w naszym kraju to norma.
Byle sprzedać a później kupującego spławiać z wadliwym sprzętem. Widać to po komentach na Allegro, po tematach na forum i po statystykach MRzK.