Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problemem jest akumulator żelowy mtz7s
Produkt zakupiłem 1 marca odebrałem go 8smego marca niestety po odebraniu i montazu kilka dni pozniej okazało się że nowy akumulator to kompletna padlina.
O czym poinformowałem sprzedającego kazał odesłać na mój koszt w ramach reklamacji.
Odesłałem 22.03 dziś dostałem informacje ze nastapi zwrot kosztów z powodu braku u nich tego akumulatora co jest zwykłym kłamstwem bo naliczyłem 23 aukcje u tej osoby z tym wlasnie akumulatorem( z zmienioną ceną na wyższą), lub wymiana na inny model, na co ja nie przystaje.
Teraz pytania :
1) Czy sprzedający postępuje feir informujac mnie ze akumulatorow nie posiada a ma takowe aukcje?
2) Czy mogę domagać się zwrotu środków za odesłanie go na reklamacje?
1 tak ustawa pozwala mu dokonac wyboru czy naprawia wymienia oddaje kasę. Skoro towar podrozal stwierdzil ze nie oplaca mu sie wymiana
2 tak na podstawie kwitu nadania
Ad. 1. To sprzedawca decyduje czy reklamowany towar wymieni, naprawi czy zwróci pieniądze. W przypadku wymiany może to być produkt alternatywny o nie gorszych parametrach (możesz dostać model drożyszy i lepszy, ale nie możesz dostać tańszego i słabszego). A to, że ma on 23 aukcje, o niczym nie świadczy.
Ad. 2. Reklamacja jest bezpłatna dla kupującego, tak więc sprzedawca ma obowiązek zwrócić ci koszt odesłania przedmiotu na reklamację (mam nadzieję, że masz fakturę lub paragon), bez konieczności żądania tego ze strony kupującego.
Jak długo sprzedający może wysyłać zwrot środków ?
Wg prawa niezwłocznie max 14dni.