anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
LukaszNadolny82
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem zasilacz Pc który po podłączeniu od razu się okazał wadliwym , choć był nowy i zafoliowany , odesłałem go na reklamacje której pierwsza paczka doszła do sprzedawcy 29 lipca a druga 31 lipca bo zapomniałem wrzucić instrukcje i kabel zasilający , pytanie brzmi od której daty liczyć 14 dyniowy okres decyzji sprzedającego i ile czasu ma on na wymianę lub zwrot kosztu produktu o ktorą poprosiłem .

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
az1rael
#21 Demiurg#

Od momentu zgłoszenia reklamacji jesli wyslałeś ja na papierze z 1 paczka to od chwili jej odebrania gdy sprzedawca mógł się zapoznac z pismem reklamacyjnym. Jak zgłaszałeś usterkę sprzedawcy przez allegro to od wyslania wiadomości. Sprzedawca firma przy 1 reklamacji sam decyduje czy i co zrobi z reklamowanym towarem.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Od daty założenia reklamacji a nie dostarczenia czy odesłania zwrotu, sprzedający ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji.

oznacz moderatorów
LukaszNadolny82
#7 Wielbiciel#

Tylko jest problem , zgłoszenie reklamacji zostało wysłane elektronicznie przy wysyłce elektronicznej zwrotnej , którą osoba sprzedająca nie zauważyła , lub udawała i reklamacje rozpoczęła od 2 sierpnia pisząc mi to na czacie allegro .

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@LukaszNadolny82   Napisz po ludzku co to za "zgłoszenie elektroniczne"  Czy to mail czy sms a może telegrafem mors'a   wysłałeś?   To ważne czy potrafisz wykazać  kiedy wysłałeś, czy potrafisz skopiować te zgłoszenie do dyskusji Allegro.

Nie jest ważne kiedy sprzedający przeczytał  ważne kiedy wysłałeś i czy potrafisz to wykazać w dyskusji Allegro.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@LukaszNadolny82 spokojnie siądź i poczekaj. Jeżeli sprzedawca bez wiedzy elektronicznej musi odesłać do serwisu, importera bo w jaki sposób ma wydać decyzję jeżeli niema wiedzy co się popsuło.

oznacz moderatorów
LukaszNadolny82
#7 Wielbiciel#

Sprzedawcą jest sklep buy-It ,obok jego siedziby jest serwis/sklep PC Alsen, w dzisiejszych czasach można wszystko sprawdzić , po drugie sami się deklarują jako tako sklep i serwis na ich stronie internetowej , więc gdzie tu ma być wysyłka do producenta w sprawie orzeczenia uszkodzonego sprzętu i podjęcia decyzji , jak dla mnie to tylko przedłużanie na zwłokę .Ale poczekam 😅

oznacz moderatorów