Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W jaki sposób wysłać darmowy zwrot do sprzedającego w ramach gwarancji.
Minęło 14 dni od zakupu i nie mam opcji odesłania przedmiotu.
Ze sprzedawcą ustaliłem zwrot wadliwego towaru nie wiem w jaki sposób nadać przesyłkę za darmo
Dzięki za podpowiedź
Nie ma takiego czegoś jak darmowy zwrot na gwarancję. Jak towar uszkodzony i składasz reklamacje to powinien odebrać go sprzedający, chyba że ustalicie inaczej np odeślesz a on ci zwróci kasę. Reklamacja to jak napisałem on odbiera.
@mark70-1970
Jak chcesz skorzystać z gwarancji producenta, to sprawdź w karcie gwarancyjnej jak i komu należy zgłosić usterkę.
I tu mała uwaga. Jak gwarancja realizowana jest bezpośrednio (nie przez sprzedawcę), to gwarant nie pokrywa kosztów wysyłki do i od sprzedawcy (w ramach pośrednictwa sprzedawcy). Pokrywany jest jedynie koszt wysyłki od użytkownika do serwisu i od serwisu do klienta. Ważne, jest pokrywany, ale nie zwracany w razie nadania na koszt własny, należy nadać zgodnie z instrukcją (może to być np. przysłanie etykiety, kuriera, kodu nadania czy nr umowy w celu samodzielnej wysyłki i wskazania trzeciego płatnika).
Do sprzedawcy zgłaszasz reklamację z tytułu niezgodności z umową oraz udostępniasz reklamowany sprzęt sprzedawcy. Może on przysłać po niego kuriera, etykietę wysyłkową, kod nadania, odebrać osobiście lub rozpatrzyć na podstawie zdjęć i nagrań (decyduje sprzedawca).
Dziękuję za wyjaśnienie
Pozdrawiam