anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

mark70-1970
#7 Wielbiciel#

Witam

W jaki sposób wysłać darmowy zwrot do sprzedającego w ramach gwarancji.

Minęło 14 dni od zakupu i nie mam opcji odesłania przedmiotu.

Ze sprzedawcą ustaliłem zwrot wadliwego towaru nie wiem w jaki sposób nadać przesyłkę za darmo

Dzięki za podpowiedź 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Nie ma takiego czegoś jak darmowy zwrot na gwarancję. Jak towar uszkodzony i składasz reklamacje to powinien odebrać go sprzedający, chyba że ustalicie inaczej np odeślesz a on ci zwróci kasę. Reklamacja to jak napisałem on odbiera.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@mark70-1970 

Jak chcesz skorzystać z gwarancji producenta, to sprawdź w karcie gwarancyjnej jak i komu należy zgłosić usterkę.

I tu mała uwaga. Jak gwarancja realizowana jest bezpośrednio (nie przez sprzedawcę), to gwarant nie pokrywa kosztów wysyłki do i od sprzedawcy (w ramach pośrednictwa sprzedawcy). Pokrywany jest jedynie koszt wysyłki od użytkownika do serwisu i od serwisu do klienta. Ważne, jest pokrywany, ale nie zwracany w razie nadania na koszt własny, należy nadać zgodnie z instrukcją (może to być np. przysłanie etykiety, kuriera, kodu nadania czy nr umowy w celu samodzielnej wysyłki i wskazania trzeciego płatnika).

Do sprzedawcy zgłaszasz reklamację z tytułu niezgodności z umową oraz udostępniasz reklamowany sprzęt sprzedawcy. Może on przysłać po niego kuriera, etykietę wysyłkową, kod nadania, odebrać osobiście lub rozpatrzyć na podstawie zdjęć i nagrań (decyduje sprzedawca).

 

oznacz moderatorów

mark70-1970
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za wyjaśnienie 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów