anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

beata_71_2010
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Mam pytanie odnośnie zakupu szczoteczki elektrycznej. Otóż szczoteczka na jakiś czas przed końcem 2-letniej gwarancji uległa zepsuciu. Po skontaktowaniu się ze sprzedawcą i uznaniu przez niego reklamacji szczoteczka została wysłana na podany adres. Problem polega jednak w tym, że po odesłaniu i odbiorze szczoteczki przez sprzedającego kontakt się nagle urwał. Nie pomogły telefony i sms do sprzedającego. Dostaliśmy jedynie na początku informację zwrotną, że szczoteczka będzie reklamowana, po czym sprzedawca jednoznacznie przestał reagować na jakikolwiek kontakt związany z reklamacją. Jest już około miesiąc po ostatniej próbie kontaktu. Czy mimo tego, że termin gwarancji upłynął już jakiś czas temu, czy można jeszcze zdziałać coś w tej sprawie? Pozdrawiam.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@beata_71_2010 

Odpowiedzialność sprzedawcy (czyli potocznie rękojmia) i gwarancja to dwa różne świadczenia.
Reklamowałaś szczoteczkę u sprzedawcy, a nie u gwaranta, więc  taka reklamacja nie ma wpływu na bieg gwarancji.
A bieg terminu "rękojmi" zatrzymał się w momencie zgłoszenia. W twoim przypadku sprzedawca uznał reklamację, wiec teraz czekasz na naprawę, wymianę lub zwrot środków (decyduje sprzedawca). Powinno to nastąpić bez zbędnej zwłoki.

ps. Reklamacja szczoteczki przez sprzedawcę, ciebie już nie interesuje. W momenie kiedy poinformował, że uznaje reklamację, procedura reklamacyjna została zakończona. Teraz czekasz na sposób realizacji zgłoszenia (naprawa, wymiana, czy zwrot kasy).

oznacz moderatorów