Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@beata_71_2010 Tu pomoże, opisz sprawę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Odpowiedzialność sprzedawcy (czyli potocznie rękojmia) i gwarancja to dwa różne świadczenia.
Reklamowałaś szczoteczkę u sprzedawcy, a nie u gwaranta, więc taka reklamacja nie ma wpływu na bieg gwarancji.
A bieg terminu "rękojmi" zatrzymał się w momencie zgłoszenia. W twoim przypadku sprzedawca uznał reklamację, wiec teraz czekasz na naprawę, wymianę lub zwrot środków (decyduje sprzedawca). Powinno to nastąpić bez zbędnej zwłoki.
ps. Reklamacja szczoteczki przez sprzedawcę, ciebie już nie interesuje. W momenie kiedy poinformował, że uznaje reklamację, procedura reklamacyjna została zakończona. Teraz czekasz na sposób realizacji zgłoszenia (naprawa, wymiana, czy zwrot kasy).