anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:46818594
#1 Nowicjusz#

Witam chciałam zareklamować produkt. Minęło 14 dni. Czy koszty wysyłki do sprzedającego ponoszę ja?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:46818594 powinieneś udostępnić reklamowany przedmiot sprzedawcy. Skontaktuj się z nim i jak będzie chciał zobaczyć przedmiot niech sobie odbierze lub ty wyślij a po uznaniu zwróci Ci koszt wysyłki.

oznacz moderatorów

Client:46818594
#1 Nowicjusz#

Sprzedawca kazał odesłać wymieni na nowy produkt. Nie było w odpowiedzi że potem mi zwróci za przesyłkę. Skąd wiadomo że mi wtedy zwróci za nią ?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Dura lex, sed lex

czy jakoś tak 😆

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Czy sprzedający wymaga odesłania produktu do reklamacji?

oznacz moderatorów

Client:46818594
#1 Nowicjusz#

Sprzedawca kazał odesłać wymieni na nowy 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:46818594  Na tą chwilę nie ma co dyskutować o koszcie wysyłki.

Dopiero gdy sprzedający uzna reklamację i wymieni  przedmiot wtedy upomnisz się o koszt przesyłki.  Nawet Allegro pomoże ci w dyskusji, chociaż tam nigdy nic nie wiadomo....

oznacz moderatorów