Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałabym zapytać o reklamację. Od momentu zgłoszenia reklamacji przez klienta ma 14 dni aby na nią odpowiedzieć. Co w sytuacji gdy kupujący (pomimo wysłanej etykiety zwrotne) nie odesłał produktu. Jak ma rozpatrzyć wtedy reklamację nie mając towaru. Czy mogę uznać reklamację za odrzuconą ponieważ klient nie dopełnił obowiązku zwrotu.
Tak, możesz taką reklamację odrzucić.
Napisałam też do konsultanta i odpisał mi że nie mogę, bo muszę wydać decyzję w ciągu 14 dni.
@Autotronika wydajesz decyzję reklamacyjną pt reklamacja odrzucona z powodu braku odesłania przedmiotu reklamacji do ekspertyzy reklamacyjnej.
@Autotronika jeżeli chcesz wydać decyzję negatywną, z uwagi na to, że nie miałeś możliwości zweryfikowania wady (a przesłałeś klientowi opłaconą etykietę), to możesz to zrobić w 13-14 dniu reklamacji.