anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:82997758
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Zamówiłam kamerkę internetową u sprzedawcy gsmCloud ( link: https://allegro.pl/oferta/kamerka-internetowa-do-lekcji-online-z-mikrofonem-9099821423  ) 

Odebrałam ją 27.04.2020 i niestety ona na działa prawidłowo, sprzedawca na mailę nie odpowiada. Co robić, jak zwrócić tą kamerę i odzyskać pieniądze? 

Z góry dziękuję. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Wysłałaś pismo reklamacyjne, określiłaś wady i zażądałaś naprawy, wymiany albo zwrotu wpłaty? Odczekaj 14 dni, jeśli w tym czasie nie odpowie, reklamacja będzie uznana z mocy prawa. Potem już tylko zgłosisz się do Allegro, albo do rzecznika konsumentów. Reklamację możesz też wysłać ponownie, przez Dyskusję na Allegro, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a w Dyskusji pomaga pracownik Allegro;

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

Client:82997758
#7 Wielbiciel#

Pisałam do 

 

Ja zamawiałam bez logowania, i kiedy w dyskusji wprowadzam numer zamówienia albo nazwę sprzedawcy to nie pojawia się nic oprócz komunikatu "brak zamówień spełniających kryteria" i jest tylko przycisku "wróć". Numer towaru 9114622184 i tej oferty już niema może w tym jest problem.  

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:82997758, jako niezalogowany nie masz prawa do otwarcia dyskusji.
Możesz jedynie odesłać w ramach zwrotu 14 dni 🙂 Tak zrób 🙂

oznacz moderatorów

Client:82997758
#7 Wielbiciel#

tak zrobię, czy oprócz odesłanej kamerki mam odesłać jakiś protokół albo inny dokument wypełniony? W paczce nic nie było oprócz instrukcji obsługi. 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:82997758 Nie kupuj bez logowania, pozbawiasz się tym sposobem wielu możliwości rozwiązania problemu. Reklamację możesz wysłać normalnie, pisemnie, poza dyskusją, na przykład mailem, bez odsyłania sprzętu. Przy uznanej reklamacji sprzedawca zwraca Ci wszystkie koszty, albo wysyła sprawny sprzęt, przy odstąpieniu od umowy odsyłasz na własny koszt. Aby odstąpić od umowy zrób tak;

Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.

 

Druga opcja to wysłanie sprzedającemu mailem oświadczenia o odstąpieniu od umowy, czyli krótkiego pisma z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Sprzęt możesz odesłać razem z wydrukowanym oświadczeniem lub też oświadczenie osobno a sprzęt osobno. Na wysłanie oświadczenia masz 14 dni od odebrania towaru, a na odesłanie sprzętu kolejne 14 dni od wysłania oświadczenia.

oznacz moderatorów