Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Po upływie okresu ochrony kupującego, wysłałem sprzedającemu towar na reklamacje z prośbą o zwrot pieniedzy. Od sprzedającego brak kontaktu. Po upływie 14 dni roboczych zapytałem co z reklamacją, sprzedawca odpisał po upływie kilku dni albo i tygodni(?) że rozpatrzyli reklamację i że wyślą nowy produkt. Minęło 3 tygodnie od tej wiadomości, a nadal nie mam ani pieniędzy ani produktu, natomiast sprzedawca ma już u siebie mój reklamowany produkt drugi miesiąc. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
@Client:46222361 Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
Cześć 🙂
Oto numer zamówienia:
d3687140-c258-11eb-bffc-2755f80390ec
@Client:46222361 Należy otworzyć dyskusję i tam opisać problem, sprzedajacy musi się wypowiedzieć w ciągu 24godz, masz także pomoc Allegro, po 14dniach możesz złożyć wniosek do POK, jak nie rozwiąże się problem. https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@ko_alka @ Cześć. Nie wiem czy Pani pisała w tej sprawie do tego sprzedawcy. Ale odezwał się tego samego dnia z zapytaniem o numer konta bankowego, wysłałem mu numer konta i od tamtej pory cisza. Minęło 7dni ... Nie odpisał a pieniędzy również nie wysłał..
@Client:46222361 Skonsultuję jak możemy Ci pomóc w tej sytuacji i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam szczegóły w Twojej sprawie.