anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:36760869
#7 Wielbiciel#

Witam, 30.10.22 oddałam frezarkę na gwarancje. Pojechała do autoryzowanego serwisu. 6.12.22 napisałam do nich co z moja frezarka, otrzymałam odpowiedz, ze frezarka nadal czeka na rozpatrzenie reklamacji. 8.12.22 napisałam do nich aby naprawili ją na mój koszt jeśli nie uda się na gwarancji. Dostałam odpowiedz, ze mam przelać pieniążki aby można było naprawić sprzęt (podobno popsuty z mojej winy). 10.12.22 informacja została przekazana do odpowiedniego działu. Podobno. 27.12 po kilku jeszcze wymienionych wiadomościach z obsługa (pani najpierw proponowała naprawę „za pobraniem” potem jednak prosiła o przelew) przelałam pieniądze. Do dziś jestem zwodzona abyśmy „pozostali w kontakcie odnośnie tej sprawy” i ze pojechała ponownie do serwisu. Czy tak może być? Normalne jest aby czekać tyle czasu za oddaniem sprzętu? Mogę się gdzieś powołać? Czy tylko cierpliwie czekać? Sprzęt warty 500 zł. Zakupiony półtorej roku temu. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:36760869 wszystko zgodnie z prawem, wysłałeś na Gwarancję i tu nikt tego nie reguluje prócz zapisu w karcie gwarancyjnej 😞 

Czekaj nic nie zrobisz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:36760869
#7 Wielbiciel#

Ojej, masakra, dziękuje bardzo! 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jezeli zlozyles reklamacje z tytulu gwarancji to 14 dniowy termin rozpatrzenia moze nie obowiazywac bo liczy sie to co pisalo w gwarancji, natomiast reklamacja z tytulu rekojmi to 2 lata wiec nie wiem czemu nie zlozyles tego typu reklamacji do sprzedawcy mialbys 2 tyg czekania brak odpowiedzi reklamacyjnej rowna sie reklamacja uznana i zwrot kasy 

oznacz moderatorów