Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co można zrobić, jak klient zgłasza po 1,5 roku reklamacje że mebel jest wadliwy , a wada wynika z zamoczenia mebla przez klienta i w skutek czego napuchła płyta . Kupujący założył dyskusję i żąda wymiany mebla na nowy lub usunięcie tych wad . W takiej sytuacji sprzedawca jest na przegranej pozycji ponieważ nie ma żadnych argumentów na odrzucenie tej reklamacji , gdyż są zawsze obawy że będzie to skutkowało negatywem lub zgłoszeniem sprawy do Allegro Protect . Czy są jakeś sprawdzone sposoby na takie nieuczciwe działania ze strony kupującego ? Czy za to że się płaci taką złodziejską prowizję i faktury na kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie , spadający zostaje bez wsparcia i doradztwa ze strony Allegro . Proszę o jakieś sensowne rady jak traktować takie roszczenia i takich kupujących .
@Rad-Stol odrzucić z powodu niewłaściwego użytkowania oraz odpowiednio uzasadnić w dyskusji, allegro nie ma prawa podważać Twojej decyzji , negatywa po 1,5 roku nie dostaniesz 🙂
To nie jest rozwiązanie . Miałem już taką sytuacje i kupujący skorzystał z pomocy Allegro Protect
@Rad-Stol no i co obciążyli Cię, jak poprawnie uzasadniłeś i odrzuciłeś reklamację ??? to udaj się do UOKiK lub sądu, wygrasz bez problemu !!!
Miałem taki przypadek , że kupujący zgłosił w Allegro Protect i zwrócili jej taką kwotę jak wyceniłem tą naprawę . Allegro nie obciążyło mnie później tą kwotą . Czy tak jest zawsze czy że Allegro zwraca pieniądze kupującemu i nie obciąża sprzedawcy ? Czy to jest błąd ze strony Allegro ?
@Rad-Stol czasem zwracają ze swoich żeby klient był zadowolony, dobrze czy źle to inny temat, jak poprawnie odrzucasz reklamację nie mają podstaw prawnych do podważenia Twojej decyzji, od tego jest sąd, dlatego wypłacili nie obciążając Ciebie, ale minus taki że klient jest pewny że jednak miał rację 😞
@Rad-Stol zdaje sie że po roku użytkowania to na kupującym spoczywa ciężar dowodu że wada istniała w momencie sprzedaży. Wiec poproś o takowy dowód.
Po drugie zawsze możesz poprosić o odesłanie - porobić zdjęcia i odrzucić reklamacje jeśli wada powstała w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( byc może będą widoczne ślady zalania , wilgoci, grzyba itp to wszystko są dowody niewłasciwego użytkowania.)
Wszystko zalezy od tego co napisałeś w aukcji oraz instrukcji użytkowania, czy deklarowałeś ze mebel jest odporny na wigloć itd itp