Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Zakupiłem wentylator 04 kwietnia, 13 kwietnia przy montażu okazało się, że wentylator nie działa,( wywierciłem w nim dziurę na przewód zasilający) zadzwoniłem do sprzedającego opisałem cała sytuacje, wysłałem zdjęcia, powiedział, że przekaże sprawę i jak się czegoś dowie to da znać. Napisał, że reklamacja prawdopodobnie zostanie uznana, wtedy albo wyślą kuriera albo zamówią serwis do domu. Na 21 kwietnia sprzedający zamówił kuriera do paczki dołączyłem pismo:
Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie WENTYLATOR PROMIENIOWY HAVACO CLC-200/1200 M 200 MM numer zamówienia 37e92380-d300-11ed-b17f-3195c3d3d407 w dniu 04.04.2023r. jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na tym, iż wentylator nie działa. Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu 13.04.2023 r. Oświadczam, że reklamacja została zgłoszona telefonicznie i SMS, dołączam wersję reklamacji w formie pisemnej.
W związku z powyższym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43d) żądam:
No i do teraz nie wiadomo co dalej wentylator dalej jest w serwisie. Nie wiem czy go naprawią czy nie. Mogę domagać się wymiany na nowy?
@Rafal666999 Od tego roku nastąpiła zmiana w przepisach i to sprzedający ustala sposób realizacji reklamacji w kwestii naprawa / wymiana.
wymiany towaru na nowy, jeśli natomiast nie byłoby to możliwe naprawy