Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Blisko 2 lata temu (mija dokładnie za tydz) zakupilam kurtyne swietlna led - w dniu dzisiejszym okazało się ze część oświetlenia nie działa. Skontaktowalam się ze sprzedajacym, kazal zlozyc formularz reklamacji - i tu nastapil problem bo wpisując nr przesylki (kurier DPD) wyskakuje ze nieprawidlowy numer przesyłki. Zwrotu przez zwroc towar nie mogę bo już dawno po terminie. Co dalej?
@Julita_G nie bardzo rozumiem po co numer przesyłki ,
To reklamacja według starych przepisów czyli ty masz udowodnić że powodem zaprzestania działania jest wada wynikająca z towaru i że istniała już w momencie zakupu
@Julita_G Przecież złożenie reklamacji nie oznacza odesłania a tym bardziej zwrotu, w drugim roku użytkowania jesteś skazana na odrzucenie reklamacji z tytułu rękojmi -musisz udowodnić Ty że to wada istotna ukryta, Reklamację składasz pisząc do spzredajacego a jak kazał Ci odesłać to są dwie możliwości piszesz do sprzedającego że ma sobie odebrać w celu rozpatrzenia albo mu odsyłasz na własny koszt i po uznaniu reklamcji( a tu odrzuci ja moim zdaniem) zwraca Ci koszt odesłania.
Daruj sobie, po roku używania to ty musisz udowodnić że ledy miały wadę fabryczną w momencie zakupu, nie wiem jak to zrobisz.
Nawet jest zrozumiałe że one świeciły max 2 tygodnie ale niestety czas ucieka i zbliża się kolejny Nowy Rok.
Efekt będzie taki że sprzedający odrzuci reklamację a ty poniesiesz koszt wysyłki do sprzedawcy i z powrotem lub jakieś koszty utylizacji.