anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:42797712
#7 Wielbiciel#

Kupilam ubranie dla dziecka dokładnie kombinezon.tydzien dziecko chodzilo  i po tygodniu zamek się zepsuł.czy mogę zwrócić sprzedającemu i żądać zwrotu pieniędzy albo zamiany towaru?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:42797712 Prawidłowym działaniem będzie złożenie reklamacji.

W tym celu skontaktuj się ze sprzedającym i napisz, że składasz reklamację. Ubranie trzeba będzie odesłać a co do sposobu rozwiązania tej reklamacji - naprawa / wymiana / zwrot - decyzję podejmuje sprzedający.

Ewentualny koszt odesłania po uznanej reklamacji sprzedający musi Ci zwrócić.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

możesz reklamować wtedy on decyzduje po uznaniu reklamacji czy naprawia czy wymienia czy zwraca kasę
i tak trzeba beędzie odesłać ubranie na wymianę zasuwaka więc nie wiem czy szybciej nie będzie się dogadać na ty zaniesiesz do krawcowej ona ci wszysje i da paragon a ty mu wyślesz zdjęcie paragonu i ci zwróci za naprawę. Możesz takie rozwiązanie zaproponować na pewno będzie szybciej niż 2 tyg

oznacz moderatorów