Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli sprzedawca nie naprawi sprzętu to mi odsyła , naprawiam na własną rękę znam serwis który to robi a allegro mi zwraca pieniądze za naprawę .
A na jakiej podstawie?
jeśli to pierwsza naprawa może nie odsyłać i zwrócić kasę .
Tak to pierwsza naprawa, napisałem w dyskusji że nie chcę zwrotu pieniędzy
@Agent555 Twoje ,, nie chcę ,, nie ma w tym przypadku najmniejszego znaczenia , zgodnie z prawem do sprzedawcy należy decyzja , możesz próbować się dogadać , ale finalnie propozycja sprzedawcy może nie być lukratywna dla Ciebie ,
@Agent555 Tu sprzedający podejmie decyzję a nie Ty, tym razem.
W przypadku reklamacji z tytułu niezgodności z umową, o sposobie rozwiązania problemu decyduję sprzedawca.
Jeżeli koniecznie chcesz, aby produkt został naprawiony, to skorzystaj z gwarancji producenta (jak była udzielona). W przypadku gwarancji, towar się naprawia lub wymiania. Reklamację z tytułu gwarancji składa się do gwaranta lub autoryzowanego serwisu (powinno być to opisane w karcie gwancyjnej). Sprzedawca bardzo rzadko jest stroną w procesie gwarancji.
It is your first repait or not? What's your service plan? Kindly share more information related to it. Thanks
Dalej w temacie
Dziś dzwoni sprzedawca do mnie i mówi mi że odrzucił reklamacje , więc go proszę i odesłanie przedmiotu, sprzedawca się zgadza i prosi mnie o zapłatę wysyłki , oczywiście zapłaciłem 20 zł. Jakim prawem sprzedawca żąda pieniądze za wysyłkę skoro złożyłem reklamację, powinien odesłać sprzęt na własny koszt
@Agent555 W przypadku odrzuconej reklamacji opłatę za wysyłkę w obie strony ponosi kupujący, chyba że sprzedawca zaoferuje inaczej.
Ok. Nie byłem pewny