anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rekompensata za komentarz negatywny

kndshop_pl
#10 Popularyzator#

Witam wszystkich,

kilka dni temu dokonałem zakupu przedmiotu, po dwóch dniach od wpłaty otrzymałem email z informacją o braku przedmiotu i rzekomej wadliwej partii towaru. Ok, poprosiłem o zwrot, po 4 dniach ponownie, dalej zwrotu brak, więc dla przykładu po 8 dniach wystawiłem komentarz negatywny. Dalej cisza, więc otworzyłem dyskusję. Po wymianie dwóch wiadomości otrzymałem taką o to informację:

"Oczywiście ze względu na zaistniała sytuację chcieli byśmy zaproponować rekompensatę i zwrócić dodatkowo 20 zł rekompensaty , czy wyrażą Państwo zgodę ?
Zależy nam na Państwa zadowoleniu oraz na pozytywnym zakończeniu sprawy i usunięciu negatywnej opinii."

Szczerze to ręce mi opadły że ktoś w taki sposób chce załatwić sprawę. Nie wiem jakie jest wasze zdanie ale dla mnie to jest nieakceptowalne ponieważ takie zachowania będą powodowały celowe wystawianie komentarzy negatywnych bo ktoś będzie liczył na rekompensatę. Już kiedyś o tym czytałem ale jeszcze się z tym nie spotkałem, kiedyś zastanawiały mnie wiadomości od klientów że usuną komentarz jak im to zrekompensuję. Jak wszyscy wiemy Allegro nie jest skłonne do usuwania komentarzy, więc takim zachowaniem sami stwarzamy sobie sytuację z którą za jakiś czas nie będziemy sobie w stanie poradzić. Żeby było śmieszniej wczoraj otrzymałem wiadomość email o następującej treści:

'Witam, kontaktuje się z Państwem w sprawie negatywnej opinii allegro. Bardzo zależy nam na zadowoleniu klienta, pozytywnym rozwiązaniu sprawy i usunięciu negatywnej opinii. Chcielibyśmy wysłać Państwu gratis w ramach przeprosin za zaistniałą sytuację. Przesyłam propozycje produktów do wyboru, jeśli się Państwu coś spodoba bardzo proszę o wiadomość zwrotną. Liczymy na Państwa odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie"

Trzy gratisy do wyboru w tym słuchawki, smartwatch. Rozumiem że komuś zależy na usunięciu komentarza jednak aż do tego stopnia ?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Zrobisz jak uważasz, zdarzają się takie"gratisy" i "prośby", jeżeli nie obraziłaś sprzedającego i nie chcesz gratisów nic nie musisz usuwać.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie daj się przekupić. Zasłużony negatyw pozostanie u sprzedawcy i będzie ostrzegał innych przed podobnymi problemami, system komentarzy będzie bardziej wiarygodny. Te korupcyjne propozycje niektórych allegrowych biznesmenów są poniżej krytyki. Otrzymałeś już ten zwrot wpłaty? 

oznacz moderatorów

kndshop_pl
#10 Popularyzator#

xyz96 tak otrzymałem. Uważam że Allegro powinno zwracać uwagę na takie zachowania, ponieważ za chwilę znajdą się tacy którzy będą na tym żerować i będzie problem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kndshop_pl  No to napisz w komentarzu, oceny wg sumienia i sprawiedliwy.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@kndshop_pl No cóż, po części to samo allegro doprowadziło do takiej sytuacji wprowadzając coraz bardziej wyżyłowane statystyki dla sprzedawców (których na allegro jest raptem ok. 117 tys., natomiast reszta - ponad 12 mln - to kupujący).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

WITAM,ALLEGRO PRZESYLA KOMUNIKAT JESLI MASZ SLABE OCENY TO ZAPYTAJ KUPUJACEGO CO BYLO NIE TAK I WYJASNIJ SYTUACJE.JAK MYSLICIE ILE JEST CELOWYCH NEGATYWOW,ZEBY COS UZYSKAC.TO JA WAM POWIEM WIEKSZOSC

oznacz moderatorów

SzymonL8
#9 Pomysłodawca#

20zł? Mi kiedyś gościu zaproponował 100zł jak mu udowodniłem że sprzedaje podróbki.

oznacz moderatorów

SzymonL8
#9 Pomysłodawca#

20zł? Mi kiedyś gościu zaproponował 100zł jak mu udowodniłem że sprzedaje podróbki.

oznacz moderatorów

Client:101071744
#9 Pomysłodawca#

Ja uważam że i niektórzy kupujący przeginają ale i niektórzy sprzedawcy bardzo się proszą o negatywną opinię. Jeśli ktoś zasłużył na pozytywną to super ale jeśli ktoś zasługuje na negatywną to też mu się należy. Czy to że ma później problemy sprzedajacy jest powodem aby mu odpuszczać. Najpierw mają głęboko kupującego, nie odpisują, nie odbierają telefonów, nie zwracają pieniędzy a jak się pali to proponują rekompensaty i gratisy 

oznacz moderatorów

Candi4
#7 Wielbiciel#

Zgadzam się, potwierdzam, negatywne opinie nie biorą się z nikąd i miałam takich kilku sprzedawców co naprawde nie zależało, o jednym z nich juz pisałam wczoraj w swoim temacie. Niektórym sprzedawcom naprawde nie zależy... Irytują mnie dyskusje sprzedających którzy bronią jakiegoś tam sprzedawce a nie wiedzą w czym był problem. Są sprzedawcy z którymi da się dogadać i mają to właściwe podejście, są i tez tacy co po prostu ja nie mam chęci na szarpanie sobie nerwów.

oznacz moderatorów