Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przedwczoraj dokonałem zakupu na allegro poprzez raty 0%. Niestety kontakt ze sprzedawcą jest zerowy, a po wejściu w jego profil można otrzymać różne sprzeczne dane (dane firmy nie są prawdziwe na 100%). Mój błąd, że nie prześledziłem całej historii tej osoby, jednak ma całkiem sporo pozytywnych opinii od użytkowników i to mnie zmyliło. Mimo wszystko ta osoba wysyłała przedmioty jednak z dużym opóźnieniem czasu, bo nawet do 18 dni od zakupu. Jednak chciałbym zrezygnować z zakupu i nie ryzykować jakimiś przykrymi konsekwencjami i zawczasu zareagować.
Chciałbym się zapytać jak wygląda kwestia rezygnacji. Wiem, że mam na to do 14 dni od zakupu. W umowie pożyczki jest także możliwość zerwania do 14 dni. Czy wystarczy zgłosić to na stronie allegro i wysłać zerwanie umowy z firmą? Co w przypadku kiedy sprzedawca nie zwróci pieniędzy w ciągu 30 dni? (w umowie jest zamieszczona informacja, że w przypadku zerwania umowy należy zwrócić kwotę do 30 dni). Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
Wypełnij formularz zwrotu i niestety musisz się udać do banku w celu rozwiązania umowy .
Na szczęście rozwiązanie umowy mogę dokonać mailowo lub wysłać pocztą, ponieważ jest to Monedo
Masz na to 14 dni od odbioru przedmiotu, a nie od dokonania zakupu, ale możesz też zrezygnować wcześniej, nawet natychmiast po zakupie.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Sprzedawca powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, przez Allegro Finanse, wtedy pieniądze wracają do banku udzielającego pożyczki, a Ty kontaktujesz się z bankiem w celu rozwiązania umowy kredytowej. To wszystko.
A w sytuacji kiedy sprzedawca będzie zwlekał z oddaniem pieniędzy albo nawet ich nie zwróci, to jak wygląda sytuacja? Będzie szansa na pomoc ze strony allegro?
Halaszle9 Tak , sprzedawcamusi zwrócić środki niezwłocznie po otrzymaniu odstąpienia od umowy , nie później niż 14 dni . Jeśli to nie nastąpi otwórz dyskusję i po 24H poproś pracownika allegro o pomoc .
Tak, jest Program Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
Możesz też już teraz, po wysłaniu rezygnacji, otworzyć dyskusję i poprosić sprzedawcę o niezwłoczny zwrot wpłaty przez Allegro Finanse. Po 24 godzinach pomoże Ci tam pracownik Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa