Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam omyłkowo produkt (koszulę) koszt przesyłki 8,99. Z zakupu zrezygnowałam. Sprzedający zwrócił mi koszty zakupu ale nie zwrócił kosztów przesyłki . Zakup nie został do mnie wysłany tak więc sprzedawca nie poniósł żadnych kosztów. Czuję się oszukana proszę o pomoc.
@Gocha10000 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnij się o zwrot reszty pieniędzy i poproś tam następnego dnia o pomoc Allegro. Środki szybko odzyskasz.
To że sprzedawca nie wysłał przesyłki, nie znaczy że nie wygenerował listu przewozowego np w inpoście a żeby wygenerować list przewozowy w inpoście trzeba najpierw go opłacić, to tak tylko informacyjnie.
To jest nieprawda. Kupującemu w przypadku odstąpienia od umowy należy się także zwrot kosztu wysyłki, nawet wtedy, gdy sprzedawca ten koszt poniósł.
Jeśli w ofercie miał dostawę do punktu za 0zl. np. Allegro Box a klient wybrał droższego dostawcę premium za jakiego niewątpliwie uchodzi pożądany InPost to sprzedawca miał prawo nie zwrócić tej opłaty.
To jest nieprawda. Sprzedawca mógłby oddać najniższy koszt dostawy spośród oferowanych, gdyby towar wysłał, a kupujący by go odesłał. Gdy nie było wysyłki, musi oddać całą wpłatę.