Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich Allegrowiczów!
W sierpniu postanowiłam zrezygnować z usługi Smart. Wszystkie płatności są pobierane około 15 dnia m-ca i stąd też wiem, że usługa tak działa (od połowy do połowy miesiąca).
Zrezygnowałam ze Smarta i okazuje się, że usługa zostanie mi odłaczona 1 września.
A przecież zapłaciłam za cały miesiąc, tj do 15 wrzesnia.
Czy ktoś może się wypowiedzieć w tym temacie?
Magda
Może zapłaciłeś z góry za 2 mies (jeden po drugim) np, a potem trzeci,
więc te dwa pierwsze wyłączą się: 1 sie, 1 wrz, a ostatni 15 wrz 🙂
* zapłaciłaś
Jeśli zrezygnowałaś za Smart w ostatnim opłaconym okresie, to nie możesz wymagać, aby Smart był aktywny do końca tego okresu. Szczegóły wyjaśniaj tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1bba437d-af0e-404b-8a02-11af54caa0e5
@skolpmag Możesz to zrobić w każdym momencie, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.Kwotę zwróconych środków obliczamy proporcjonalnie do czasu świadczenia usługi, z uwzględnieniem wybranej przez Ciebie opcji płatności za Allegro Smart!
@LEW433 się nie posłuża, od tego są służący/e 😄
A od pajacowania są pajace.
@xyz96 Daruj sobie,po co prowokujesz.
Bardzo dziękuję za pomoc, mam nadzieję że tak się stanie;)
Dziękuję Wszystkim za pomoc!
Magda