Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brawo dla konsultanta , podnosi głos, szkoda że konsultant jeszcze nie krzyczał, zadawałem tylko pytania.
Nie wymienię imienia i nazwiska doradcy.
To nie powinno tak wyglądać żeby konsultant podnosił głos na użytkownika.
@Agent555 Nie wolno zadawać trudnych pytań, konsultant się denerwuje, nie wie co odpowiedzieć.
W skrajnym przypadku możesz mieć na sumieniu udar lub zawał (odpukać!!!)
To nich doradcą odpowiada tylko na czatach, nie będzie znał odpowiedzi, to po prostu zamknie czat, jak niektórzy doradcy to robią.
Nie zna doradca odpowiedzi, lub nie wie co napisać klika zakończ czat,
@Agent555 przykro mi, że spotkała Cię taka niemiła sytuacja. Czy mogę pomóc Ci rozwiązać problem, z którym zgłosiłeś się do Doradcy telefonicznie?
@la_nika już rozmawiałem o tym z innym konsultantem. Sprawa została wyjaśniona.
Powinienem na konsultanta złożyć skargę , który podnosił głos, ale tego NIE zrobię,nie będę na nikogo donosił.
No cóż praca w contact center jest stresująca 😵