Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurczę, pierwszy raz się spotykam z takim potraktowaniem przez sprzedawcę będąc stałym klientem. Otóż zamówiłem kawę jak zwykle z palarni. Mieli szybką wysyłkę, przyszedł termin wysyłki i oczywiście status nawet nie drgnął. Wkurzyłem się, zamówiłem w takim wypadku kawę u kogoś innego (u kogoś u kogo kupowałem zanim zacząłem zamawiać u tego sprzedawcy) i zrobiłem temu dyskusję. I wyglądało to tak:
- Witam, co jest z tą przesyłką?
- Witam, przewidywana dostawa jest na jutro. Dzisiaj wysyłamy.
- Po prostu w ogóle status się nie zmienił odkąd zamówiłem i stąd moje zdziwienie 🙂 dziękuję za informację
- Nadajemy do późnych godzin na sortowni (w tym momencie dopiero nadali numer przesyłki)
Minął dzień. Kontynuowałem dzisiaj:
- Chyba jednak g*wno prawda 😉 nie wysłaliście tego. Po co te ściemy? Zdążyłem dzień później zamówić kawę u konkurencji, którą właśnie odbieram z paczkomatu. Proszę o anulowanie zamówienia i zwrócenie mi niezwłocznie środków. Zgłosiłem zwrot i proszę mi oddać pieniądze za to zamówienie. Jesteście niesłowni i nie wywiązujecie się z terminów. Tyle w temacie.
- Witam, przesyłka wczoraj została nadana bezpośrednio na sortowni. Wszystkie paczki zostały zeskanowane i poszly dalej z doręczeniem dzisiaj ale z tego co widzę jest problem ze statusami na śledzeniu. Paczka powinna dojść do Pana jeszcze dzisiaj albo w sobotę, my fizycznie jej nie mamy. Ale dobrze, zlecamy zwrot środków. Nie trzeba odsyłać kawy jak dojdzie. I tutaj przyznaję byłem pozytywnie zaskoczony, że dla utrzymania stałego klienta postanowili przekazać produkt gratis. Spotykałem się z rabatami z powodu opóźnień itd. lub jakieś gratisowe próbki kaw, ale nigdy z podarowaniem produktu.
@AQUAFISH1 czasem zdarza się, ze paczki giną na sortowni, więc dopytaj sprzedającego, czy złożył reklamację w sprawie wysyłki, a tak btw, to czym to było wysyłane🤔
Inpost paczkomat. Sprzedawca napisał, że "to nie leży w jego gestii bo paczka nie należy już do niego" XD Dlatego zaczynam wątpić, czy w ogóle ją nadał...
@AQUAFISH1 spójrz tutaj, status przesyłki zmienił się dopiero po 11 godzinach
Chm zabrała mi kiedyś kurierka o 11, na sortowni to zeskanowali po 19-stej. Jak sam na nią zawiózł to też mógł zostawić, a zeskanowali jak mieli czas... Ciężko zgadywać. Raz w życiu inpost dostarczył też bez jakiejkolwiek zmiany statusu. Że doszła dowiedziałam się z komentarza...
Mnie tam bardziej ciekawi czy miałeś z Allegro maila o zwrocie?
Poczekaj spokojnie, dojdzie druga paczka i zwrot tzn, że człowiekowi naprawdę zależy na opiniach i musiało być nie zależne od niego. Nie dojdzie to pewnie nakręcił. Nie ma co zgadywać.
Portal ma strasznie wyśrubowane statystyki. Do tego notoryczne problemy. Przy drobnych kwotach sprzedawcy nieraz wolą dać coś w gratisie niż ryzykować negatywa.
Tak więc cierpliwie czekam do jutra. Ale chyba jeśli jutro się nic nie zmieni, to już raczej zrobił mnie w balona, co nie? Tak Allegro potwierdziło zwrot środków. Dla mnie sytuacja była pozytywna i zaskakująca, ale jeśli właśnie mnie by tak nakręcił Sprzedawca a w praktyce byłoby to kłamstwo to już słabo...
Z tego co widać, nie masz większych problemów? Sprzedawca mógł mieć jakiś problem, zwrócił pieniądze, daj na luz i wyluzuj ...
W niektórych przypadkach ten czas dla człowieka jest naprawdę istotny. W moim przypadku musiałem na szybko szukać konkurencyjnej oferty - co też zajmuje mi sporo czasu, nie kupuję byle jakiej kawy jeśli mam być szczery. I zwykle jak już trzymam się jakiejś palarni to nie zmieniam, chyba, że zaczyna zawalać robotę i nie ponosi odpowiedzialności (np. dwie palarnie "w mojej karierze" zaczęły przypalać kawę na węgiel i twierdzić, że to ja się na kawie nie znam XD). Tutaj sprawa dotyczy przede wszystkim ich kłamstwa. Status stoi i z tego co widzę - lecą im negatywy już za nieterminową dostawę, czyli nie jestem jedyny...
@AQUAFISH1 Miałem już takie sytuacje, gdzie paczka była nadana, ale nie zeskanowana. Lub skany były, ale nie wchodziły w system. Niestety takie paczki miały po kilka dni opóźnień, a często ruszały w drogę dopiero po mojej interwencji, która nie zawsze jest możliwa, zależy jaka sortownia. Sytuacje dotyczyły praktycznie każdej z firm, ale najczęściej Inpostu i Poczty.
Widzę, że lecą im już negatywy za nieterminową dostawę i brak dostarczenia produktu, więc sądzę, że za chwilę obudzą się z ręką w nocniku. A mieli tytuł Super Sprzedawcy.