Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W piątek 9.10.2021r. robiąc dwa zamówienia, w obu zostały popełnione błędy. W jednym podany zły numer konta sprzedającego(ustalona infornacja po kontakcie z nim), a w drugim podana zła kwota przelewu przez co wykonałam nadpłatę. Niestety błąd nie był przeze mnie wtedy zauważony wtedy. Pieniądze zostały wysłane i zakup otrzymał status "opłacony", jednak nie został wysłany już przez 4 dni. Po kliknięciu złość problem pojawila sie informacja o tym, że pieniadse nie dotarły do sprzedającego. Mozna prosic o jakieś wskazówki, pomoc?
@Client:76764489 Aby uniknąć tego typu sytuacji, polecam korzystanie z szybkich płatności online, gdzie nie musisz podawać tego typu informacji, bo wszystkie dane generują się automatycznie.
Zdaję sobie sprawę, że taka opcja byla by lepsza i łatwiejsza jednak z kilku powodów nie mogę posiadać rachunlu bankowego, ale dziękuję za odpowiedź:)