Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni
czy ktoś spotkał się z obrażaniem przez sprzedającego?
jak złożyć skargę?
@Client:45569505 Możesz na kilka sposobów. Przez otwarcie dyskusji pod transakcją, przez kontakt z Allegro : https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/czym-sa-i-jak-dzialaja-dyskusje-R862Bv...
A Ty już coś od niego kupiłeś? I dlaczego cię obraża?
czekam na płyty 3
nie podaje linku do śledzenia 2 płyt
podał 1 niepoprawny na którym jest już odebrane w Katowicach a ja jestem z Pruszkowa
1. "Autorytatywnie stwierdzam, że jest pan zwykłym nieukiem z problemami czytania poprawnie i ze zrozumieniem po Polsku!!! Ma pan zadatki na prezydenta! Proszę o przesłanie mi mojej wiadomości do klienta, w której to informuję, że przesyłka zostaje wysłana do klienta kurierem! Za chwilę otrzymam znów wiadomość klienta o numer przesyłki, choć w opisie aukcji figuruje jak wół, że PRZESYŁKI SĄ WYSYŁANE PRZESYŁKAMI EKONOMICZNYMI! ZAKONOTOWAŁEŚ TO SOBIE CZŁEKU?!"
2. "Od niedouczonego klienta otrzymuję pierwszego maila o godzinie 7:40, następny 7:44, później 7:57 i 7:59, od pracownika allegro otrzymuję wiadomość o 7:59, a 9:25 tenże pracownik nakłada mi jakieś ograniczenia. Czy ktoś mi wyjaśni o co tu chodzi?! Ile sprzedający ma czasu na odpowiedź? ! Czy pracownica allegro zdaje sobie sprawę, że ludzie czasem pracują w normalnej pracy, a allegro to nie pępek świata, gdzie o niczym innym ludzie nie myślą, jak tylko prowadzić śmieszne dyskusje z niedorozwiniętymi pacjentami zakładu psychiatrycznego, dla którego przeczytanie parę wersów po polsku ze zrozumieniem, stanowi wielkie wyzwanie.? Allegro powinno robić testy na inteligencję potencjalnym klientom , spowodowało by to mniej problemów. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź od tejże pracownicy."
@Client:45569505 Niestety tacy są niektórzy sprzedawcy - grzeczni tylko do chwili otrzymania pieniędzy. Nie wiem, o co dokładnie chodzi z tymi przesyłkami ekonomicznymi, ale towar powinien być wysłany przesyłką rejestrowaną z numerem nadania. Jeżeli jednak został wysłany listem zwykłym, bez numeru nadania, sprzedawca także odpowiada za ewentualne zaginięcie takiej przesyłki.
@Client:45569505 Ja bym chcial tylko zapytac o sposób wysyłki jaki wybrałeś kupujac przedmiot?
Oczywiscie co do tego że wypowiedzi sprzedawcy są beznadziejne w pełni sie zgadzam i jako sprzedającemu wstyd mi że tacy ludzie psują opinie innym handlującym na allegro.
nie było możliwości wyboru sposobu dostarczenia
@Client:45569505 hmm to dziwne.
Z reguły sprzedający udostepniają kilka możliwości do wyboru i kupujący wybiera jedną w momencie zakupu. Pierwszy raz sie spotykam z tym ze nie ma możliwości wyboru wysyłki.
Te przesyłki ekonomiczne jak dla mnie strasznie dziwne. Trzy płyty listem ekonomicznym......
Szkoda ze przed zakupem nie ustalileś poprzez allegro sposobu wysylki. Mógłbyś teraz egzekwowac a tak to troche trudne bo sprzedajacy moze powiedzieć co chce a jeszcze ograniczyc swoją odpowiedzialność.
2 i 1 ściślej
2 aukcje
dwie przesyłki
może dla tego że z UK
@Client:45569505 To jakiś "okazjonalny" sprzedawca. prywatny?
nie wiem już nie chcę mieć nic wspólnego z tym Człowiekiem
@Client:45569505 Kilka osób już tu pisało o obrażaniu kupujących, najczęściej po wystawieniu negatywnego komentarza, ale także w Dyskusji po zgłoszeniu problemu z towarem. Zgłosić to możesz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ad72cbbb-fdaf-464c-8e73-b594ab339c50&subjectId=739f3471-a... Sprzedawca otrzyma upomnienie.
tak zrobiłem
dziękuję
@Client:45569505 podaj nam numery aukcji na których dokonałeś zakupu, poczytamy i wtedy będziemy mieli szerszy obraz na sprawę. 🙂
sprawę zgłosiłem na kontakt allegro
jest w toku
dam znać...
finalnie...
@Client:45569505 a numery aukcji podasz ?????
priv